Többen használták, mint ahány ember Magyarországon él

Már a 90-es évek elején telefonos társkeresőt csinált Szabó Gál András, akit a magyarok Villám Gézaként ismerhettek meg a rádióból. 1997-ben pedig már online randioldalt üzemeltettek, ami egy évig pangott, de rákövetkező évben már egy egymillió dolláros ajánlatot utasítottak el azért, mert hittek abban, hogy később sokkal többet fog érni. Igazuk lett. Ez a Date.com sztorija.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

Megérkeztek a júliusi Lájkbajnokság adatai: a 24.hu még mindig az első helyen áll a hazai netes aktivitások alapján, ahogy a klímakatasztrófa is kattintásra ösztönzi a magyarokat.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

A Team Redet váltja a VMLY&R, a Team Red megtartja többi ügyfelét. A Bold marad. Palincsár Lászót kérdeztük a Vodafone gigatenderéről.

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!