hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy pályázó volt az MR 600 milliós médiatenderén

A Magyar Rádió (MR) a Tenders Electronic Daily-n (TED) tette közzé médiatenderének eredményét. A 600 millió forint értékű megbízásért csak egy ügynökség indult, ajánlatát pedig érvényesnek találta a kiíró.
hirdetés

Az MR még júniusban hirdetett gyorsított tárgyalásos eljárást a médiakampányok tervezésére, szervezésére és a felületvásárlásra. A tenderre végül egy ajánlat érkezett, a MindShare-é, pályázatát az MR alkalmasnak találta, így az ügynökséggel augusztus 22-én kétéves szerződést kötött

A nettó 604 millió forintos megbízás kültéri kampányok teljes körű lebonyolítására és a médiabarter szerződéseinek megkötésére és kezelésére szól.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
gratula...

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés