hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy pályázó volt az MR 600 milliós médiatenderén

A Magyar Rádió (MR) a Tenders Electronic Daily-n (TED) tette közzé médiatenderének eredményét. A 600 millió forint értékű megbízásért csak egy ügynökség indult, ajánlatát pedig érvényesnek találta a kiíró.
hirdetés

Az MR még júniusban hirdetett gyorsított tárgyalásos eljárást a médiakampányok tervezésére, szervezésére és a felületvásárlásra. A tenderre végül egy ajánlat érkezett, a MindShare-é, pályázatát az MR alkalmasnak találta, így az ügynökséggel augusztus 22-én kétéves szerződést kötött

A nettó 604 millió forintos megbízás kültéri kampányok teljes körű lebonyolítására és a médiabarter szerződéseinek megkötésére és kezelésére szól.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
gratula...

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés