hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy pályázó volt az MR 600 milliós médiatenderén

A Magyar Rádió (MR) a Tenders Electronic Daily-n (TED) tette közzé médiatenderének eredményét. A 600 millió forint értékű megbízásért csak egy ügynökség indult, ajánlatát pedig érvényesnek találta a kiíró.
hirdetés

Az MR még júniusban hirdetett gyorsított tárgyalásos eljárást a médiakampányok tervezésére, szervezésére és a felületvásárlásra. A tenderre végül egy ajánlat érkezett, a MindShare-é, pályázatát az MR alkalmasnak találta, így az ügynökséggel augusztus 22-én kétéves szerződést kötött

A nettó 604 millió forintos megbízás kültéri kampányok teljes körű lebonyolítására és a médiabarter szerződéseinek megkötésére és kezelésére szól.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
gratula...

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés