hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy médium miatt bukott meg a fizetőkapu

Tavaly augusztus óta a Piano Media igyekezett rábeszélni a legnagyobb hazai online tartalom-szolgáltatókat, hogy a tartalom egy részét adják pénzért. A sok megbeszélés után most úgy tűnik, a főbb szereplők nem tudtak megállapodni.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A Run The Jewels a régi rendszert ekézte a Cannes Lionson. Amúgy pedig beszívva döntöttek úgy, hogy felforgatják a kreatív ipart. Cannes-ban bemutatták az új klipjüket is és pózoltak a Kreatívnak.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés