hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Bartucz László

Egy médiacég pont olyan, mint egy benzinkút

Szörföt oktat, síel és a tízórás munkahét elérésén dolgozik Bartucz László, a Danubius Rádió és az Est Média volt vezérigazgatója, aki szerint a rádiós piac kinyírta magát.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A vállalat belépne a filmipar területére.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ajjaj, szaporodni akar!
#
"tíz éve ugyanazt az Excel-táblát használom" Kedves László! Ezeknél a cégeknél emberek dolgoztak, bármilyen furcsa is önnek. A szekértelemről pedig annyit, hogy
több milliárdos veszteséggel zárt a Danubius.
#
Gratulálok a cikk Szerzőjének, nagyon szépen összeszedett, gondosan megformált portré. A portré főhősének is gratulálok, van benne igazság, a rádiós piac valóban
szuicid tüneteket produkál. De talán érdemes lenne megjegyezni, hogy éppen a főhősünkhöz hasonló, komoly identitás problémákkal küszködő, mandzsetta bajnokok
tartották a fejéhez a pisztolyt. Egykori személyes alkalmazotti érintettségem okám nem lenne illendő részletekbe bocsátkozni, hogy miként lehet egy rádiót
ügyvezetőként bárgyúság okán ellehetetleníteni, inkább kívánok további kellemes kerékpározgatást egy távoli vagy inkább nagyon távoli országban.

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés