hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Bartucz László

Egy médiacég pont olyan, mint egy benzinkút

Szörföt oktat, síel és a tízórás munkahét elérésén dolgozik Bartucz László, a Danubius Rádió és az Est Média volt vezérigazgatója, aki szerint a rádiós piac kinyírta magát.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Brexitnek és a homofóbiának is elegánsan odaszúr a filmszerű klip.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ajjaj, szaporodni akar!
#
"tíz éve ugyanazt az Excel-táblát használom" Kedves László! Ezeknél a cégeknél emberek dolgoztak, bármilyen furcsa is önnek. A szekértelemről pedig annyit, hogy
több milliárdos veszteséggel zárt a Danubius.
#
Gratulálok a cikk Szerzőjének, nagyon szépen összeszedett, gondosan megformált portré. A portré főhősének is gratulálok, van benne igazság, a rádiós piac valóban
szuicid tüneteket produkál. De talán érdemes lenne megjegyezni, hogy éppen a főhősünkhöz hasonló, komoly identitás problémákkal küszködő, mandzsetta bajnokok
tartották a fejéhez a pisztolyt. Egykori személyes alkalmazotti érintettségem okám nem lenne illendő részletekbe bocsátkozni, hogy miként lehet egy rádiót
ügyvezetőként bárgyúság okán ellehetetleníteni, inkább kívánok további kellemes kerékpározgatást egy távoli vagy inkább nagyon távoli országban.
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés