hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy malac feneke már sok

Minivel száguldozó tinilányok, virágos, globális CIB-adaptáció, random csirkerészek, Metro-seggrepacsi és még sok megdöbbentő/vállalható kampány a TNS Media Intelligence és a Kreatív Online novemberi második kampányjelentésében. Filmek, képek, adatok.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!


Öko-Pannon: Szelektív hulladékgyűjtés
Hirdető: Öko-Pannon
Márka: Szelektív hulladékgyűjtés
Reklámügynökség: Akció-Nxs
Médiaügynökség: Carat
Dátum: 11.15. tévé, mozi






Magyar Állampapírok
Hirdető: Államadósság Kezelő Központ (ÁKK)
Márka: Magyar állampapírok
Reklámügynökség: Akció-Nxs
Médiaügynökség: Berg Média
Dátum: 10.15 közterület, internet


Pannon kampányok
Hirdető: Pannon
Márka: Pannon Internet Éjjel-nappal tarifacsomag
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather
Médiaügynökség: Universal McCann
Online ügynökség: OgilvyInteractive
Dátum: 11. 11. tévé, óriásplakát, citylight, sajtó, POS, online



Hirdető: Pannon
Márka: Karácsonyi készülékes promóció
Reklámügynökség: Ogilvy&Mather
Médiaügynökség: Universal McCann
Online ügynökség: Carnation
Dátum: 11. 04. tévé, sajtó, óriásplakát, POS



Aréna Plaza
Hirdető: Aréna Plaza
Márka: Aréna Plaza
Reklámügynökség: AL Marketing
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 11.19. tévé, rádió



LG Secret
Hirdető: LG
Márka: LG Secret
Reklámügynökség: Allison Group (adaptáció)
Médiaügynökség: MindShare
Online ügynökség: E-bola
Dátum: 12.01. tévé, citylight, internet



Cib Bank             
Hirdető: Cib Bank
Márka: Cib Bank – Intesa Sanpaolo
Reklámügynökség: hat (adaptáció)
Médiaügynökség: Maximize
Dátum: 11.10. tévé



T-Mobile promóció
Hirdető: T-Mobile
Márka: T-Mobile új előfizetés promóció
Reklámügynökség: Saatchi & Saatchi
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 11.01. tévé, rádió, közterület, sajtó



Metropol kampány
Hirdető: MTG Metro Gratis
Márka: Metropol.hu
Reklámügynökség: One-Off
Médiaügynökség: One-Off
Dátum: 11.01. sajtó, rádió, internet



Oscillococcinum kampány
Hirdető: Boiron
Márka: Oscillococcinum
Reklámügynökség: Kastner és Társa
Médiaügynökség: Médialógus
Dátum: 11.17. tévé



Zwack Unicum Next
Hirdető: Zwack Unicum
Márka: Zwack Unicum Next
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 11.17. tévé



KFC kampány
Hirdető: AmRest Magyarország
Márka: KFC
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 11.01 tévé, közterület

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés