hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös szpotcsomagot hozott létre a Klasszik, a Jazzy és a Trend FM

A Target Média ügynökségi portfóliójában érhető el februártól a Trend FM 94.2, a 90.9 Jazzy és a Klasszik Rádió 92.1 összevont szpotcsomagja, amelyet Budapest Deluxe névre keresztelték.

hirdetés

A hirdetők a közös csomagot a Target Mediánál érhetik el februártól, de a fennmaradó reklámidőket továbbra is a csatornák önállóan értékesítik.

A 90.9 Jazzy Rádió 2007. február 14-én indult, és 2019-ben ismét megnyerte a frekvenciahasználati pályázatot további 7+5 évre, és a jazz mellett elsődleges szerepet kapnak a gazdaság és a kulturális élet főbb hírei.. A Klasszik Rádió műsoridejének 80%-ban zenét sugároz, melyet politikamentes magazinműsorok egészítenek ki.

A Trend FM 94.2 (korábbi nevén Gazdasági Rádió) 2003 óta működik. Fő profilja a gazdaság, azonban kulturális és sporttematikájú műsorokat is sugároz. Zenei kínálatát a mainstream vonulattól eltérő, különleges zenei világ jellemzi.

A három rádió mindegyike az AB státuszú hallgatók széleskörű elérését biztosítja a Target közleménye szerint, ezért a Target Media Sales a három rádiót érintő csomagot dolgozott ki, melyet ügynökségi ügyfelek számára értékesít. A Budapest Deluxe csomag februártól érhető el a megrendelők számára.

„Biztos vagyok benne, hogy a fővárosban és környékén élők nagy része megtalálja ezen a három frekvencián és a rádiók online felületein is kedvenc zenei stílusát, érdekes és tartalmas beszélgetésekkel, interjúkkal fűszerezve. Kiemelkedő lehetőséget nyújt ez a portfólió az AB státuszú és az értelmiségi, diplomás célcsoport elérésére, a korábbiaknál célzottabb, költséghatékony módon.” – mondta el a Budapest Deluxe rádiós együttműködés kapcsán a Target Média tulajdonosa, Nagy Tamás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés