hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy jómódú antikapitalista ex-hajléktalan Cannes-ban

John Bird nem ért egyet John Hegartyval, és volt egy milliomodik Facebook-előadás is. Harmadik nap, összefoglaló.

hirdetés

Péter töménytelen mennyiségű tartalmat állított elő Cannes-ból ma is, valamit szed. Kicsit sem sajnáljuk, hogy hajnali kettőkor bezár az összes kocsma, hisz dolgozni ment, nem dorbézolni. Megnézte ma John Bird, a Big Issue nevű utcalap (a globális Fedél Nélkül) alapítójának előadását, egy sokezredik előadást egy sokezredik Facebook-gurutól, és rájött végre, hogy az Iphone 3g kamerája szart sem ér.

Cannes-ban az a legjobb, hogy

“Ha egyetlen tanácsot adhatok, akkor az az, hogy ha bárkinek módjában áll találkozni egy multimiliomossal, akik kedves hozzá, akkor ragadja meg az alkalmat és szedjen ki belőle annyi pénzt, amennyire szüksége van ahhoz, hogy megvalósíthassa, amit szeretne csinálni” - adta meg az alaphangot az egykori hajléktalan-fiatalkorú bűnöző-alkoholista-drogosból mára egy jól működő médiafrancise vezetőjévé váló, a világot sújtó problémákról izzó még ma is izzó szenvedélyjel beszélő 66 éves Bird. A hajléktalanok kezébe az árusítással kereseti lehetőséget adó Big Issue-t - egy New York-i példát követve - 1991-ben alapította, nem más, mint a véletlenül pont multimilliomos, és Birdöt még hajléktalanként megismerő Gordon Roddick Body Shop társalapító társaságában.

Mindenkiről, mindent, mindig, mindenhol

Az elmúlt évek hazai és nemzetközi konferenciatapasztalatai azt mondatták velem, hogy facebookos előadótól jót nem várhatok, úgyhogy meglehetősen vonakodva ültem be nagyon sokadmagammal Paul Adams, a FB globális brand dizájn vezetőjének (jelentsen ez bármit is) előadására. Bár a Fortune magazin tavaly novemberben a Szilícium-völgy leginkább elcsábítandó üdvöskéjének nevezte a kora harmincas és egyébként ír Adamsot, az előadás elején úgy tűnt, hogy könnyen össze lehet zavarni: egy váratlanul megcsörrenő mobiltelefon úgy leblokkolta, hogy szó szerint ki kellett mennie a színpadról egy percre és az egészet újrakezdeni, amihez foghatót én még nem láttam konferencián. Viszont dicséretére legyen mondva, hogy irgalmatlan profizmussal kezelte a zavart, újrakezdte és utána az előítéleteimre rácáfolva kifejezetten érdekes előadást tartott.

Szigeti Péter, tartalomfejlesztési vezető
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók