hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy idegen, aki éjjel betör az otthonunkba, és mi tárt karokkal fogadjuk – ki az?

Váratlan oldalról közelíti meg a karácsonyt a Coca-Cola argentin kampánya.

hirdetés

A Coca-Colától megszoktuk a nagyon színes, nagyon csicsás, nagyon kacagó Télapót szerepeltető ünnepi kampányokat, így különösen meglepő az üdítőgyártó idei argentin reklámja, ami a Mikulás egy egészen másik oldalát mutatja meg. Azt az oldalát, hogy ez a középkorú férfi valójában egy idegen, aki az éj leple alatt betör az otthonainkba, miután információkat gyűjtött rólunk. És, hogyan lesz ennek mégis pozitív üzenete (hisz mégiscsak egy karácsonyi kampányról van szó)? Úgy, hogy a reklám arra mutat rá, hogy a Télapót mégis tárt karokkal fogadjuk, mert benne, a fent felsorolt gyanús dolgok ellenére, a jót látjuk. A kampány üzenete pedig így valójában az, hogy mennyire más lehetne a világunk, ha a gyanakvás és ítélkezés helyett, azt választanánk, hogy másokban, idegenekben a jót lássuk meg elsőre.

A kampány, amit a Santo készített, Argentína mellett Kolumbiában, Ecuadorban, Guatemalán, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Portugáliában és Japánban fut majd, de az üzenete a világ sok más pontján is kristálytisztán értelmezhető.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés