hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy hétig forgatták az új Tinder-reklámfilmet

Az animációs videó a szabad ismerkedés megmentőjeként pozicionálja a randiappot.

hirdetés

75 másodperces, látványos online szpotot kapott a Tinder. A Los Angeles-i Buck által készített, valós helyszíneket és animált karaktereket szerepeltető videó először Dél-Koreában kezdett futni a tavalyi év végén, aztán fokozatosan dobálják rá a nyugati világ többi részére.

Az Adweek szerint négy hét forgatás és nyolc hét utómunka van a videóban, amelynek történetíve, hogy az ősemberek feltalálták a randizást, aztán a középkori szabályoktól a berlini falig mindenféle akadályok gördültek elé, de most megint minden nagyon jó.

Az egyik érdekesség, hogy a kreditek szerint nincs ügynökség az ügyfél és a produkciós cég között, a másik, hogy láthatóan igyekeznek kb. csevegőappként pozicionálni az alkalmazást, bár a végén van egy diszkrét utalás arra, hogy volt már olyan, hogy valaki szexelt is a Tinderrel összeszedett idegenekkel.

Itt lehet elmerülni produkciós részletekben, például abban, hogy az ősemberek meg a modern szereplők 3D-váza ugyanaz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés