hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy héttel tovább lehet jelentkezni a Lollipopra

Október 20. az új határidő.

hirdetés

A Kreatív által indított Lollipop a kreatív btl-eszközöket és a kapcsolódó kommunikációs megoldásokat versenyezteti, illetve díjazza. Olyan alkotások nevezhetők, amelyek a 2016. szeptember 1. és 2017. szeptember 1. közötti időszakban kerültek nyilvánosságra. 2014-től a Lollipopon elért dobogós és shortlistes helyezések pontot érnek az M+Listán, illetve a 2017-es Lollipop pr kategóriában elért eredményei pontot érnek a Kreatív PR Toplistáján.

A nevezés és a verseny menetéről, a kategóriákról, illetve az értékelésről és a zsűriről ezen az oldalon található bővebb információ. A nevezést a korábban bejelentetthez képest egy héttel kitolták, azaz október 20-ig lehet jelentkezni a versenyre.

Néhány dolog, amire érdemes odafigyelni:

  • a nevezési űrlapon kívüli nevezési anyagokon (esettanulmányi film, prezentáció és egyéb kiegészítő dokumentumok) semmilyen formában sem szerepelhet a pályázó ügynökség neve vagy logója;
  • ha a nevezési díj nem érkezik meg november 3-ig, a pályamunka nem kerül a főzsűri elé;
  • ugyanazon kampány több kategóriában való indítása esetén, amennyiben különbözőek az azokhoz tartozó mellékletek, úgy kérjük ezen elemeket külön nevezésként feltölteni!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés