hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy hét alatt több mint másfél millió forint támogatást kapott a Szabad Pécs

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

hirdetés

Pont egy hete a Kreatív is beszámolt arról, hogy felfüggeszti a működését a Szabad Pécs, a lap ugyanis komoly anyagi gondokkal küzd. Mint akkor írták, legalább ötszáz rendszeres adakozóra lenne szükségük a működéshez, és bár ez a szám még nem jött össze, az elmúlt egy héten (egyelőre nem pontos adatok szerint) ötvenről 150-200 támogatóra nőtt a rendszeres adományozóik száma és 165 személytől összesen 1 millió 729 ezer 972 forintot kaptak. Ennek fényében pedig a szerkesztőség úgy döntött, feloldják a felfüggesztést, folytatják a munkát és ismét elérhetővé teszik a korábbi cikkeiket - olvasható a lap közleményében.

„Ez az összefogás, közösségi erő és bizalom az, ami miatt úgy határoztunk, hogy folytatjuk a munkát. Egyelőre úgy ahogy eddig. Viszont az is az biztos, hogy a mostani és a leendő támogatásokhoz kell majd igazítani, hogy hosszabb távon hogyan működjön a Szabad Pécs. Mert az igazság az, hogy eddig erő felett teljesítettünk. Most a keretekhez igazítjuk majd a működést. Erről, a működés módjairól rövidesen tájékoztatunk benneteket, de a cikkeinken is észre fogjátok venni” - írják.

A közleményben arról is beszámolnak, hogy az elmúlt héten a Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőhöz kötődő Tisztességes és Igazságos Társadalomért Alapítvány is a nagy adományozóink között volt, ebből a forrásból több mint 100 ezer forint érkezett. Összesen egyébként négy, legalább 100 ezer forint összegű utalást kaptak, egyvalaki pedig több száz ezer forintos összeget utalt el.

Nyitókép forrása: ITT

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés