hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy év alatt öt helyen lett a Mediacom az év ügynökségi hálózata

A Festival of Media, a Campaign, az Adweek és az M&M Global által rendezett versenyek után Cannes-ből is elhozták a legjobbnak járó díjat.

hirdetés

A Mediacom médiaügynökségi hálózat nyerte a Cannes Lionsön a legjobb ügynökségi hálózatnak járó díjat: az ügynökség a P&G Gillette márkájával közösen a Babyface-kampányért egy ezüst és két bronz oroszlán mellett a Media Lions kategória nagydíját is elhozta a brit Tescónak készített Food Love Stories című kampányukkal, amelyről megjelenése idején itt írtunk részletesen

A Mediacom közleménye szerint „a fődíjat elhozó kampány lehetővé tette, hogy az élelmiszer forgalmazó diszkont-óriás funkcionális helyett élményt nyújtó tevékenységként mutassa be az élelmiszer vásárlást. Míg a versenytársak a termékekre fókuszáltak, addig a Tesco az elmúlt három év első élelmiszer kampányában a főzés szeretetére, a főzéssel okozott örömökre fókuszált".

A széles körben kommunikáló kampány 53 százalékos javulást eredményezett a minőségi mutatókat illetően, így a Food Love Story vált a Tesco eddigi leghatékonyabb kampányává - írja a Mediacom, amely Bartle Bogle Hegarty Londonnal közösen hozta tető alá az aktivitást.

A Mediacom ezzel az első ügynökség a világon, amely egy éven belül öt rangos reklámversenyen is be tudta gyűjteni az év ügynökségi hálózatának járó díjat: a Festival of Media, a Campaign, az Adweek és az M&M Global által szervezett versenyeken is ők bizonyultak a legjobbnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés