hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy ellentmondásos UNICEF-kampány háttere és tanulságai

Pár hét alatt számos médiumot bejárt az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány idei 1 százalékos adománygyűjtő kampánya. Nem a tárgyával, hanem a feldolgozás módjával vívta ki a figyelmet a három kisfilm, melyek a kritikusaik szerint bagatellizálják a gyermekbántalmazást és apaellenesek. Az UNICEF párbeszédet kezdeményezett a témáról, a kampányt készítő Isobar kiáll a legutóbb a Golden Hammeren is díjazott projekt mellett, de a filmeket újravágták. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

„Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?”  - teszi fel a kérdést a márka.

Az Átlátszó elemzése az alábbi mellett 8 ijesztő grafikonon mutatja be a példátlan átrendeződést.

Az oroszországi pr-versenyen a Café egy további shortlisttel, az Uniomedia két shortlisttel zárt.

Pont olyan gyorsan frissülnek a fotók, mint ahogyan szerezzük az emlékeinket. 

A recept marad, az új név pedig Soproni Démon Óvatos Duhaj lesz. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés