hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy ellentmondásos UNICEF-kampány háttere és tanulságai

Pár hét alatt számos médiumot bejárt az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány idei 1 százalékos adománygyűjtő kampánya. Nem a tárgyával, hanem a feldolgozás módjával vívta ki a figyelmet a három kisfilm, melyek a kritikusaik szerint bagatellizálják a gyermekbántalmazást és apaellenesek. Az UNICEF párbeszédet kezdeményezett a témáról, a kampányt készítő Isobar kiáll a legutóbb a Golden Hammeren is díjazott projekt mellett, de a filmeket újravágták. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Már itthon is elérhető a streaming-óriás első igazán nagy Oscar-esélyese, Alfonso Cuarón Roma c. alkotása, amely hónapok óta egy fontos vita kereszttüzében áll.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

 A Televíziós Film Mecenatúra az NMHH önálló szervezeti egységeként működik majd. 

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés