hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Dalí márkájú bajuszwaxot leemelnétek a polcról?

Az ötlet érdekes, de a kivitelezéshez már lehet lenne hozzáfűznivalója a művészettörténészeknek és grafikusoknak.

hirdetés

A brazil grafikus, Milton Omena valójában már 2018-ban megalkotta néhány híres művész fiktív logóját, de a tervek most újra szélesebb réteget értek el Rob Schwartz, a TBWA\Chiat\Day ügyvezető igazgatójának megosztása után.

Omena 8 művészt szemelt ki a projektre, és mindegyikük védjegyszerű motívumait használta a logók megalkotásához. Így lett például Da Vincinél egy helikopter terve, Dalínál az olvadó óra a központi eleme a művészlogónak.

A grafikus néhány esetben azzal a gondolattal is eljátszott, hogyan festenének ezek a logók különböző, az adott művészhez köthető terméken. Így született meg a Dalí bajuszwax, a Mondrian-bor vagy az Andy paradicsomkonzerv is.

 Omena munkáit itt lehet böngészni.

(Innen: AdWeek)

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

A Szabad Pécs szerint az őszi önkormányzati választások során hatalomátvételtől tart a jelenlegi fideszes vezetés.

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés