hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészségportált vett a RAS

A jelenleg 220-250 ezer egyedi felhasználót elérő Egészségkaluz.hu-t a gyógyszer-információs adatbázisban erős Vidal-csoporttól vette meg a Ringier Axel Springer (RAS). Az online integráció mellett a jövőben nyomtatott mellékletként is megjelenik majd, sőt vasárnaponként Győrffy Pál és Valkó Eszter vezetésével az RTL Klubon is jelentkezik az Egészség Kalauz című műsor. A hír kapcsán interjút készítettünk a RAS Magyarország digitális-portfólió igazgatójával, Gerentsér Imrével.

hirdetés

A Vidal Hungary Kft-től csak ezt az egy terméket vette meg a RAS?

Igen. Ami azonban fontos, hogy a szakmai együttműködés megmarad és elmélyül a két cég között.

Gerentsér Imre
Miért az Egészségkalauz.hu-ra esett a választásuk?

Olyan szájtot kerestünk, amely szakmaiságával, tartalmával és egészségügyi szolgáltatásaival már kivívta a szakma és az olvasók elismerését is. Az Egészségkalauz.hu szakértői hátterét az egészségügyi kommunikációs szakmában is jelentős, a Pharmindex termékeit és szolgáltatásait is jegyző Vidal-csoport alkotta, velük a továbbiakban is fennmarad a szoros szakmai kapcsolat.

Mit terveznek az oldallal? Meg van-e határozva növekedési ütem?

A szakmai minőség fenntartása és továbbfejlesztése engedhetetlen. A korábbi tulajdonosok kiváló egészségügyi szakemberek voltak, ám a tartalomfejlesztésre kevesebb erőforrás állt rendelkezésükre. Szeretnénk, ha az oldalra azért jönnének a látogatók, mert itt hiteles, korrekt, mégis magazinos, könnyen fogyasztható információkat talál egészségről, betegségről, a legújabb kutatásokról vagy épp a prevencióról. A szakmaiságot megtartva, a kiadói szinergiákat kihasználva, valamint új szolgáltatásokkal tervezünk növekedést elérni, mind látogatószámban, mind bevételben. 

A portálról röviden
A 15 éves Egészségkalauz.hu-t részben orvosok és gyógyszerészek szerkesztik. A már közel 6000 válasszal rendelkező tanácsadó rovat mellett, több mint 12 ezer gyógyszer és étrend-kiegészítő tájékozató, 26 ezer szavas orvosi szótár, részletes betegség- és tünetkereső, valamint egészségügyi tesztek és kalkulátorok is helyet kaptak az oldalon - olvasható a közleményben. 

A felvásárlás után milyen változások lesznek az oldalnál? Ki lesz a főszerkesztő?

Az oldal átvétele után olyan fejlesztéseket tervezünk, amelyek a látogatószám növelése mellett az ügyfél-elégedettséget is növelik, ez természetesen honlapfejlesztést, tartalombővítést, új, például videós tartalmak elindítását, SEO és UX  eszközök használatát is magában foglal. Az oldal főszerkesztője Simon Izabella, aki korábban szakmai-egészségügyi újságíróként és szerkesztőként, később az online marketing területén szerzett gyakorlatot.

Várható-e, hogy a RAS online portfóliója a jövőben további, szintén az egészség szektorhoz tartozó oldallal bővül?

Alapvetően igen. A Blikk.hu szolgáltatás rovatában tervezünk egy erősebb egészségügyi tartalmat. Hangsúlyozom, szolgáltatás-rovatában. A Blikk.hu –nak ugyanis vannak praktikus, szolgáltató tartalmai.

A bulvárt semmiképp sem fogjuk keverni az egészségügyi tartalommal, de közönséget igen. A Blikk.hu havi szinten több mint 2 millióan látogatják. Ezt a tömeget igen érdemes megelőzéssel, orvoslással kapcsolatos edukációs tartalommal megszólítani. Fontos hangsúlyozni, hogy a Blikk.hu –n megjelenő egészség-tanácsadási tartalmaink is szakmailag releváns, akadémia orvoslás elveinek megfelelő ismeretterjesztésre terjed ki. Másik tervünk, pontosabban nem is terv, hanem megvalósult tény, hogy a print portfólióban is rendszeresen jelenik meg  EgészségKalauz néven tematikus egészségügyi sorozat.

Terveznek-e még hasonló felvásárlásokat az online piacon?

A felvásárlásokat nehéz tervezni, hiszen az nem csak rajtunk múlik. De alapvetően igen.

A nyitókép forrása az Egészségkalauz.hu Facebook-oldala. 

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés