hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészségportált vett a RAS

A jelenleg 220-250 ezer egyedi felhasználót elérő Egészségkaluz.hu-t a gyógyszer-információs adatbázisban erős Vidal-csoporttól vette meg a Ringier Axel Springer (RAS). Az online integráció mellett a jövőben nyomtatott mellékletként is megjelenik majd, sőt vasárnaponként Győrffy Pál és Valkó Eszter vezetésével az RTL Klubon is jelentkezik az Egészség Kalauz című műsor. A hír kapcsán interjút készítettünk a RAS Magyarország digitális-portfólió igazgatójával, Gerentsér Imrével.

hirdetés

A Vidal Hungary Kft-től csak ezt az egy terméket vette meg a RAS?

Igen. Ami azonban fontos, hogy a szakmai együttműködés megmarad és elmélyül a két cég között.

Gerentsér Imre
Miért az Egészségkalauz.hu-ra esett a választásuk?

Olyan szájtot kerestünk, amely szakmaiságával, tartalmával és egészségügyi szolgáltatásaival már kivívta a szakma és az olvasók elismerését is. Az Egészségkalauz.hu szakértői hátterét az egészségügyi kommunikációs szakmában is jelentős, a Pharmindex termékeit és szolgáltatásait is jegyző Vidal-csoport alkotta, velük a továbbiakban is fennmarad a szoros szakmai kapcsolat.

Mit terveznek az oldallal? Meg van-e határozva növekedési ütem?

A szakmai minőség fenntartása és továbbfejlesztése engedhetetlen. A korábbi tulajdonosok kiváló egészségügyi szakemberek voltak, ám a tartalomfejlesztésre kevesebb erőforrás állt rendelkezésükre. Szeretnénk, ha az oldalra azért jönnének a látogatók, mert itt hiteles, korrekt, mégis magazinos, könnyen fogyasztható információkat talál egészségről, betegségről, a legújabb kutatásokról vagy épp a prevencióról. A szakmaiságot megtartva, a kiadói szinergiákat kihasználva, valamint új szolgáltatásokkal tervezünk növekedést elérni, mind látogatószámban, mind bevételben. 

A portálról röviden
A 15 éves Egészségkalauz.hu-t részben orvosok és gyógyszerészek szerkesztik. A már közel 6000 válasszal rendelkező tanácsadó rovat mellett, több mint 12 ezer gyógyszer és étrend-kiegészítő tájékozató, 26 ezer szavas orvosi szótár, részletes betegség- és tünetkereső, valamint egészségügyi tesztek és kalkulátorok is helyet kaptak az oldalon - olvasható a közleményben. 

A felvásárlás után milyen változások lesznek az oldalnál? Ki lesz a főszerkesztő?

Az oldal átvétele után olyan fejlesztéseket tervezünk, amelyek a látogatószám növelése mellett az ügyfél-elégedettséget is növelik, ez természetesen honlapfejlesztést, tartalombővítést, új, például videós tartalmak elindítását, SEO és UX  eszközök használatát is magában foglal. Az oldal főszerkesztője Simon Izabella, aki korábban szakmai-egészségügyi újságíróként és szerkesztőként, később az online marketing területén szerzett gyakorlatot.

Várható-e, hogy a RAS online portfóliója a jövőben további, szintén az egészség szektorhoz tartozó oldallal bővül?

Alapvetően igen. A Blikk.hu szolgáltatás rovatában tervezünk egy erősebb egészségügyi tartalmat. Hangsúlyozom, szolgáltatás-rovatában. A Blikk.hu –nak ugyanis vannak praktikus, szolgáltató tartalmai.

A bulvárt semmiképp sem fogjuk keverni az egészségügyi tartalommal, de közönséget igen. A Blikk.hu havi szinten több mint 2 millióan látogatják. Ezt a tömeget igen érdemes megelőzéssel, orvoslással kapcsolatos edukációs tartalommal megszólítani. Fontos hangsúlyozni, hogy a Blikk.hu –n megjelenő egészség-tanácsadási tartalmaink is szakmailag releváns, akadémia orvoslás elveinek megfelelő ismeretterjesztésre terjed ki. Másik tervünk, pontosabban nem is terv, hanem megvalósult tény, hogy a print portfólióban is rendszeresen jelenik meg  EgészségKalauz néven tematikus egészségügyi sorozat.

Terveznek-e még hasonló felvásárlásokat az online piacon?

A felvásárlásokat nehéz tervezni, hiszen az nem csak rajtunk múlik. De alapvetően igen.

A nyitókép forrása az Egészségkalauz.hu Facebook-oldala. 

 

 

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés