hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen megbízható Laci

Könnyű falat, így aztán nem is nyújt túlságosan sokat Steve Cone, a Citibank vezető marketinges mindentudójának új könyve. Tanulni persze ebből is lehet.
hirdetés

Fairly Reliable Bob a neve az amerikai Idaho állam egyik legnagyobb autókereskedőjének. Magyar megfelelője valami ilyesmi lenne: „Egészen megbízható Laci”.

Steve Cone, a világ legnagyobb bankjának, a Citibanknak az ügyvezető igazgatója, illetve reklám- és márkarészlegének vezetője. Szerinte a fenti névadás a marketingtörténelem egyik legsikerültebb USP-je (unique selling proposition, egyedi értékesítési ajánlat).

A pénzügyi marketing terén megkérdőjelezhetetlenül jártas szerző a címadásban támaszkodik is a kevésbé neves idahói mester munkásságára, és maga is elég meghökkentő feliratot vésett könyve fedőlapjára: „Steal These Ideas”, azaz: „Lopd el ezeket az ötleteket”.

Ha a cím nem lenne elég gyanús, a felcím mindenképp kitesz magáért: „Marketingtitkok, amelyek sztárrá tesznek”. A bevezetőben aztán folytatódik a be nem tartható ígéretek sora, többek között azzal, hogy a könyv elolvasása után egy csapásra sikeressé tehetjük cégünket. Cone persze nem találja fel a spanyolviaszt: többségében csak régi marketingközhelyeket csomagolt újra, igaz, meglehetősen ügyesen.

A könyv erénye ugyanakkor, hogy legalább nem áltudományos, bármilyen fárasztó nap végén könnyen fogyasztható. Két fejezetre külön felhívnám a figyelmet. A „How to Make the Most of Your Advertising Agency”, azaz „Hogyan hozd ki a legtöbbet a reklámügynökségedből” részben Cone arra biztatja a hirdetőket, hogy találjanak olyan ügynökséget, amellyel működik a „chemistry”, azaz igazán egymásra hangolt az ügyfél és az ügynökség. Ezenkívül jobban teszik a megbízók, ha
a pénzügyeseket távol tartják a kiválasztástól, és nem sajnálják a pénzt az ügynökségre.

Az „In the Spotlight”, azaz Reflektorfényben című fejezetben néhány hasznos tanácscsal lehetünk gazdagabbak arra vonatkozólag, mit tegyünk, ha kisebb (öt fő) vagy nagyobb (2000 ember) közönség előtt kell felszólalunk. Az amerikaiak pedig ebben (és a könyvcímbeli túlzásokban) utolérhetetlenek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés