hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen megbízható Laci

Könnyű falat, így aztán nem is nyújt túlságosan sokat Steve Cone, a Citibank vezető marketinges mindentudójának új könyve. Tanulni persze ebből is lehet.
hirdetés

Fairly Reliable Bob a neve az amerikai Idaho állam egyik legnagyobb autókereskedőjének. Magyar megfelelője valami ilyesmi lenne: „Egészen megbízható Laci”.

Steve Cone, a világ legnagyobb bankjának, a Citibanknak az ügyvezető igazgatója, illetve reklám- és márkarészlegének vezetője. Szerinte a fenti névadás a marketingtörténelem egyik legsikerültebb USP-je (unique selling proposition, egyedi értékesítési ajánlat).

A pénzügyi marketing terén megkérdőjelezhetetlenül jártas szerző a címadásban támaszkodik is a kevésbé neves idahói mester munkásságára, és maga is elég meghökkentő feliratot vésett könyve fedőlapjára: „Steal These Ideas”, azaz: „Lopd el ezeket az ötleteket”.

Ha a cím nem lenne elég gyanús, a felcím mindenképp kitesz magáért: „Marketingtitkok, amelyek sztárrá tesznek”. A bevezetőben aztán folytatódik a be nem tartható ígéretek sora, többek között azzal, hogy a könyv elolvasása után egy csapásra sikeressé tehetjük cégünket. Cone persze nem találja fel a spanyolviaszt: többségében csak régi marketingközhelyeket csomagolt újra, igaz, meglehetősen ügyesen.

A könyv erénye ugyanakkor, hogy legalább nem áltudományos, bármilyen fárasztó nap végén könnyen fogyasztható. Két fejezetre külön felhívnám a figyelmet. A „How to Make the Most of Your Advertising Agency”, azaz „Hogyan hozd ki a legtöbbet a reklámügynökségedből” részben Cone arra biztatja a hirdetőket, hogy találjanak olyan ügynökséget, amellyel működik a „chemistry”, azaz igazán egymásra hangolt az ügyfél és az ügynökség. Ezenkívül jobban teszik a megbízók, ha
a pénzügyeseket távol tartják a kiválasztástól, és nem sajnálják a pénzt az ügynökségre.

Az „In the Spotlight”, azaz Reflektorfényben című fejezetben néhány hasznos tanácscsal lehetünk gazdagabbak arra vonatkozólag, mit tegyünk, ha kisebb (öt fő) vagy nagyobb (2000 ember) közönség előtt kell felszólalunk. Az amerikaiak pedig ebben (és a könyvcímbeli túlzásokban) utolérhetetlenek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés