hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egerszalókon lesz az idei Reklámkonferencia

Helyszínt változtatott, de nem ment messzire az MRSZ által szervezett Országos Reklámkonferencia, melynek témája az ésszerűség és a kreativitás együttélése.

hirdetés

Szeptember 28-29-én, a megszokott egritől eltérő helyszínen, Egerszalókon rendezik az Országos Reklámkonferenciát, melynek címe: Emoráció 2010. A rendezvény tartalmi középpontjában a design vezérelte gondolkodás, az újüzlet-szerzés, a kisvállalati kommunikáció és társadalmi felelősség áll majd. A szervezők az idei évben különösen a fiatalokra és a megbízói oldal képviselőire szánnak kiemelt figyelmet.

Az MRSZ által 18. alkalommal megrendezett konferencia koncepciója és programja Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője és az MRSZ Ügyvezetésének tagja ötletéből származik: szerinte a kommunikációs munkában az ésszerűség és a kreativitás feszül egymásnak, egyik sem mehet a másik ellenében, nem is létezhetnek egymás nélkül.

A programok összetételével kapcsolatban így fogalmazott: „Szeretném megvizsgálni, hogy mi történik, amikor kimozdulunk a komfortzónánkból. Amikor fogékonnyá tesszük magunkat arra, hogy a szűk szakmai körünkön kívüli gondolkodókat bevonjuk a párbeszédeinkbe, amikor elfogadjuk, hogy egyre inkább a struktúrán kívülről érkeznek a valódi válaszok. Emiatt hallgatunk meg például egy szerzetest, egy középiskolai tanárt vagy a nemzetközi téren legismertebb magyar márka szülőatyját.”

A rendezvény a korábbi évekhez képest 10 kilométerrel költözik odébb: Eger helyett Egerszalókon, a sódomb mellé épült Saliris Resort Hotel ad otthont a konferenciának. A rendezvény arculatának, kommunikációjának és kivitelezésének ügynökségi gazdája idén is a HD Group, a site-ot és a közösségi médiamegjelenéseket a Kirowski gondozza.

A program és a részletek a honlapon és a Facebookon olvashatók.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés