hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egerszalókon lesz az idei Reklámkonferencia

Helyszínt változtatott, de nem ment messzire az MRSZ által szervezett Országos Reklámkonferencia, melynek témája az ésszerűség és a kreativitás együttélése.

hirdetés

Szeptember 28-29-én, a megszokott egritől eltérő helyszínen, Egerszalókon rendezik az Országos Reklámkonferenciát, melynek címe: Emoráció 2010. A rendezvény tartalmi középpontjában a design vezérelte gondolkodás, az újüzlet-szerzés, a kisvállalati kommunikáció és társadalmi felelősség áll majd. A szervezők az idei évben különösen a fiatalokra és a megbízói oldal képviselőire szánnak kiemelt figyelmet.

Az MRSZ által 18. alkalommal megrendezett konferencia koncepciója és programja Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetője és az MRSZ Ügyvezetésének tagja ötletéből származik: szerinte a kommunikációs munkában az ésszerűség és a kreativitás feszül egymásnak, egyik sem mehet a másik ellenében, nem is létezhetnek egymás nélkül.

A programok összetételével kapcsolatban így fogalmazott: „Szeretném megvizsgálni, hogy mi történik, amikor kimozdulunk a komfortzónánkból. Amikor fogékonnyá tesszük magunkat arra, hogy a szűk szakmai körünkön kívüli gondolkodókat bevonjuk a párbeszédeinkbe, amikor elfogadjuk, hogy egyre inkább a struktúrán kívülről érkeznek a valódi válaszok. Emiatt hallgatunk meg például egy szerzetest, egy középiskolai tanárt vagy a nemzetközi téren legismertebb magyar márka szülőatyját.”

A rendezvény a korábbi évekhez képest 10 kilométerrel költözik odébb: Eger helyett Egerszalókon, a sódomb mellé épült Saliris Resort Hotel ad otthont a konferenciának. A rendezvény arculatának, kommunikációjának és kivitelezésének ügynökségi gazdája idén is a HD Group, a site-ot és a közösségi médiamegjelenéseket a Kirowski gondozza.

A program és a részletek a honlapon és a Facebookon olvashatók.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés