hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - várják a nevezéseket

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal rendezi meg a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az Effie-t. A nevezéseket június 23-ig várják a szervezők.
hirdetés
Az idei Effie-re, csakúgy mint tavaly ismét tíz kategóriában lehet nevezni: tartós fogyasztási cikkek, nem tartós fogyasztási cikkek közül étel, ital és egyéb kategóriában, de indulhatnak pénzügyi, kulturális és egyéb szolgáltatások kapcsán készült reklámok, társadalmi célú, telekommunikációs és imázskampányok is.

A pályázaton azok a kampányok vehetnek részt, amelyek tavaly január 1-je és idén május 31-e között magyarországi médiumban futottak, illetve nem nevezték korábban Effie-re. A pályaműveket a média- vagy kreatívügynökség, illetve az ügyfél is benyújthatja, a leadási határidő június 23-a.

A benyújtott kampányok közül a kiírók kutatási szakemberek bevonásával ötöt véletlenszerűen kiválasztanak és a pályázó kutatási adatait auditálják. A pályamunkákat egyébként egy nyolcvanfős szakmai zsűri bírálja el.

A kategóriánkénti Arany, Ezüst és Bronz Effiet az októberi díjkiosztón adják át.

A tavalyi Effie-n az Insomnia Magyar Turizmusnak (MT) készített vírusfilmje, a „Balatoni nyár” kapta a Platina elismerést, Arany Effie-t a platinagyőztes mellett az Initiative, a Noe’s Ark, a Mediaedge:cia, a Young&Rubicam, a Leo Burnett és a Carnation vihetett haza.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés