hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - rekordnevezés

Rekordszámú nevezés érkezett az Effie reklámhatékonysági versenyre, amelyen legtöbb hirdetéssel a Grey indult.
hirdetés

Minden eddiginél több, összesen 77 pályamunka érkezett az idei Effie-re. A díj szervezői, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a beérkezett pályaművek alapján pénzügyi szolgáltatás és film szekcióval bővítette a nevezési kategóriákat. Kaminszky Adrienn szervező a Kreatív Online-nak elmondta: a jubileumi ötödik Effie-re olyanok is pályáztak, akik eddig egyszer sem adtak be nevezést.

A legtöbb, vagyis kilenc pályamunkát a Grey Worldwide Hungary nyújtotta be, a McCann Erickson hét alkotással indul, hat-hat munkával pedig az OMD és az Unilever nevezett a sorban a legtöbbet.

Az Effie több kategóriát írt ki: a már említett két szekció mellett a tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, a szolgáltatások, a telekommunikáció és a társadalmi célú kommunikáció témákban várták az alkotásokat.

A mintegy hetvenfős zsűri a napokban bírálja el a pályaműveket, a díjátadó október 13-án lesz a Művészetek Palotájában.

Nevezők db
Grey Wordlwide Hungary 9
McCann Erickson Budapest 7
OMD Hungary 6
Unilever Magyarország 6
Publicis Reklámügynökség 4
TEAM Magyarország 4
Budapest Film 3
Saatchi&Saatchi 3
ACG.HEY Reklámügynökség 2
Bárci és Partner 2
DDB Budapest 2
Euro RSCG Budapest 2
hat Integrált Márkakommunikációs Ügynökség 2
Leo Burnett Budapest 2
N.G. Partners 2
Sanoma Budapest Kiadói 2
Scholz&Friends Budapest 2
TBWA Budapest Reklámügynökség 2
Well Reklám és PR Ügynökség 2
Akció-Nxs Reklámügynökség 1
Allison Advertising 1
Appaloosa Communications Group 1
BBDO Budapest 1
CAFÉ PR 1
HPS 1
LOWE GGK 1
M&H Communications 1
MarkCon 1
MOL., TKD, Kereskedelem PB termékek 1
Próbakő Kommunikáció 1
Young&Rubicam Budapest 1
ZELMER Consult és Reklámügynökség 1
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés