hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - rekord nevezéssel

Az idei marketinghatékonysági versenyre, az Effie-re rekord mennyiségű, 84 pályamunka érkezett. A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) változtatott a kiíráson, és tovább bővítette a kategóriákat. Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik.
hirdetés
Az idei megmérettetésre összesen 33 pályázó - megbízó vagy ügynökség - vesz részt. A szervezők már a 2006-os Effie kapcsán is rekordmennyiségű pályázatról számoltak be, az idei versenyre benyújtott alkotások azonban túlszárnyalták a tavalyi 77 nevezést.

Újdonság a marketinghatékonysági versenyen, hogy nem kötelező az ATL-elem, továbbá bővült a nevezések köre, ezúttal már kulturális szolgáltatás és imázs kategóriában is lehet pályázni.

Az IAA-tól kapott tájékoztatás szerint az Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik, ugyanis 15 olyan nevezés van, amit egyénileg, illetve társügynökségként nyújtottak be. Az OMD-t a Grey Worldwide és a McCann Erickson követi 11-11 pályamunkával, a Mediaedge:cia tíz, míg a Young & Rubicam (Y&R) hat munkával indul.

Az Effie-re olyan eredményes kampányokkal lehetett nevezni, amelyeket 2006. január 1-je és 2007. április 30-a közötti időszakban mutattak be magyarországi médiumokban.

A pályázatokat tíz kategóriában - tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció, imázs - megbízó és ügynökség nyújthatta be.

A mintegy 80 fős zsűri június elején bírálja el két körben a pályaműveket, a pályázók ezt követően értesülnek arról, hogy döntőbe jutottak-e. Az eredményhirdetés október 19-én lesz   jubileumi Díjátadó Gálaesten.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés