hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - rekord nevezéssel

Az idei marketinghatékonysági versenyre, az Effie-re rekord mennyiségű, 84 pályamunka érkezett. A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) változtatott a kiíráson, és tovább bővítette a kategóriákat. Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik.
hirdetés
Az idei megmérettetésre összesen 33 pályázó - megbízó vagy ügynökség - vesz részt. A szervezők már a 2006-os Effie kapcsán is rekordmennyiségű pályázatról számoltak be, az idei versenyre benyújtott alkotások azonban túlszárnyalták a tavalyi 77 nevezést.

Újdonság a marketinghatékonysági versenyen, hogy nem kötelező az ATL-elem, továbbá bővült a nevezések köre, ezúttal már kulturális szolgáltatás és imázs kategóriában is lehet pályázni.

Az IAA-tól kapott tájékoztatás szerint az Effie-n induló a legtöbb munka az OMD-hez kötődik, ugyanis 15 olyan nevezés van, amit egyénileg, illetve társügynökségként nyújtottak be. Az OMD-t a Grey Worldwide és a McCann Erickson követi 11-11 pályamunkával, a Mediaedge:cia tíz, míg a Young & Rubicam (Y&R) hat munkával indul.

Az Effie-re olyan eredményes kampányokkal lehetett nevezni, amelyeket 2006. január 1-je és 2007. április 30-a közötti időszakban mutattak be magyarországi médiumokban.

A pályázatokat tíz kategóriában - tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció, imázs - megbízó és ügynökség nyújthatta be.

A mintegy 80 fős zsűri június elején bírálja el két körben a pályaműveket, a pályázók ezt követően értesülnek arról, hogy döntőbe jutottak-e. Az eredményhirdetés október 19-én lesz   jubileumi Díjátadó Gálaesten.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés