hirdetés
hirdetés
hirdetés

Effie - az OMD nevezett a legtöbb munkával

Idén jóval több nevezés érkezett a hatékony reklámozásról szóló versenyre, az Effie-re. Míg tavaly 84 pályázat közül választották ki a shortlisteseket, addig idén 101 munkát bírál el a zsűri. A Kreatív Online úgy tudja, hogy a legtöbb kampányt az OMD Hungary nevezte be. A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén hetedik alkalommal rendezi meg a versenyt.
hirdetés

43 cég összesen 101 nevezést küldött el az idei Effie-re, ez pedig jóval magasabb mint tavaly volt, amikor 33 pályázó 84 nevezéssel szerepelt a megmérettetésen.

A reklámhatékonysági versenyre most is tíz kategóriában várták a munkákat, és mint megtudtuk, a legtöbb pályázatot - 24-et - a nem tartós fogyasztási cikk egyéb kategóriában regisztrálták a szervezők. Ezt követi tízzel lemaradva a nem tartós fogyasztási cikk étel kategória, majd az imázs 11 kampánnyal. A kategóriák között szerepel még a tartós fogyasztási cikkek, a nem tartós fogyasztási cikkek ital, a telekommunikáció, a pénzügyi, kulturális és egyéb szolgáltatás, továbbá a társadalmi célú kommunikáció.

Az Effie-n ebben az évben is az OMD Hungary-hez kötődik a legtöbb nevezés, összesen 11 munka, lemaradva mögötte, de a második helyen a Grey szerepel hét kampánnyal, a harmadik pedig hat nevezéssel az MC Media Company. Öt nevezéssel szerepel a versenyben a JWT Budapest, a hat, a Mediaedge:cia, néggyel pedig a DDB és a TBWA Budapest.

Mint ismert, az Effie-re nemcsak az ügynökségek, hanem a megbízó cégek is nevezhetik a kampányokat. A pályázaton azok a kampányok vehettek részt, amelyek tavaly január 1-je és idén május 31-e között magyarországi médiumban futottak, illetve nem nevezték korábban Effie-re.

A benyújtott kampányok közül a kiírók kutatási szakemberek bevonásával ötöt véletlenszerűen kiválasztanak és a pályázó kutatási adatait auditálják. A pályamunkákat egy nyolcvanfős szakmai zsűri bírálja el, ennek összeállításán a szervezők jelenleg dolgoznak.

A kategóriánkénti Arany, Ezüst és Bronz Effie-t az októberi díjkiosztón adják át.

A tavalyi Effie-n a 36 shortlistes munka közül az  Insomnia Magyar Turizmusnak (MT) készített vírusfilmje, a „Balatoni nyár” kapta a Platina Effie-t. Arany Effie-t a platinagyőztes mellett az Initiative, a Noe’s Ark, a Mediaedge:cia, a Young&Rubicam, a Leo Burnett és a Carnation vihetett haza.

Kategóriánkénti nevezések száma
Nem tartós fogyasztási cikk - egyéb 24
Nem tartós fogyasztási cikk - étel 14
Imázs 11
Tartós fogyasztási cikk 9
Telekommunikáció 9
Társadalmi célú kommunikáció 8
Szolgáltatás 7
Pénzügyi szolgáltatás 7
Nem tartós fogyasztási cikk - ital 6
Kulturális szolgáltatás 6

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés