hirdetés
hirdetés
hirdetés

eFestival - nyertest hirdetett

Az idei eFestivál eredményhirdetésén Tószegi Zsuzsanna vehetett át életműdíjat, a szakember a Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ megalapítója. A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) idén hetedik alkalommal rendezte meg az online és multimédia versenyt, amelyre közel száz nevezés érkezett.
hirdetés
Elektronikus kereskedelem kategóriában a Libri, eLearning kategóriában az OTP Bank és a Neting kapta az első helyezést, az eKultúra és eTudomány területén pedig a Múlt-kor Kulturális Alapítvány nyert. Az, eSzórakozás és mindennapjaink informatikája kategóriában a Carnation vehetett át díjat a Wukilandért, és ez az ügynökség kapta meg a közérdekű információszolgáltatásért járó első helyezést a Magyar Televízió (MTV) honlapjáért. A Private Moon Jumurdzsák gyűrűje című munkájával érdemelte ki az interaktív történetmesélésért járó első helyezést, az eEgészségügy kategóriában pedig a Dr. Diag Orvos Informatikai cég nyert. Idén első alkalommal hirdették meg a junior kategóriát, Desszert.hu honlapjával Varga Gábort díjazta a zsűri.

Az eFestivalon az év innovációja, az év ötlete és az év legjobb gyakorlata címen három különdíjat osztottak ki. Az életműdíjat pedig a Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ megalapítója, Tószegi Zsuzsanna vehette át.

A MATISZ a most nyertes legjobbak közül választja ki azokat a pályaműveket, amelyeket az Európai Multimédia Fórum Európai E-Kiválóság Díjára, valamint a kreatív tartalmak és innovatív projektek diákoknak és fiatal szakembereknek meghirdetett európai versenyére, az Europrix Top Talent Award-ra delegál.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem történt lustaság, a hírhez csatolt dokumentumban valamennyi nyertes és különdíjas megtalálható. Üdvözlettel: Molnár Kinga
#
Ha már a szerkesztő úr lusta volt:

Az év innovációja: Sulinet Digitális Tudásbázis - sdt.sulinet.hu

Az év ötlete: Kihagy6atlan - www.kihagy6atlan.hu

Az év legjobb gyakorlata: www.ingatlan.com

hirdetés

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés