hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját csatornát indított a Star Network

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott. Edukatívnak szánják.

hirdetés

Játsszuk le! a neve a Star Network influencer ügynökség csatornájának, amit a YouTube-on indított. Azaz az ügynökség saját tartalom gyártásába kezdett, ezeket fogja ezen a csatornán terjeszteni.

A Star Network amúgy elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnereit, felületeiken szponzorációkat értékesít.

"Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan edukatív tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt Magyarország kedvenc videósainak főszereplésével" - írják közleményükben.

Heti két videóval terveznek egyelőre, de különkiadásokkal is számolnak. "A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint 10 ezer követőt szerzett" - írják.

Erre érhető el a csatorna. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés