hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját csatornát indított a Star Network

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott. Edukatívnak szánják.

hirdetés

Játsszuk le! a neve a Star Network influencer ügynökség csatornájának, amit a YouTube-on indított. Azaz az ügynökség saját tartalom gyártásába kezdett, ezeket fogja ezen a csatornán terjeszteni.

A Star Network amúgy elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnereit, felületeiken szponzorációkat értékesít.

"Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan edukatív tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt Magyarország kedvenc videósainak főszereplésével" - írják közleményükben.

Heti két videóval terveznek egyelőre, de különkiadásokkal is számolnak. "A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint 10 ezer követőt szerzett" - írják.

Erre érhető el a csatorna. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A Nyerő Páros után új szerepben tér vissza a csatornára a színész.

A konzervatív feminista fórum podcastokat is indított.

Nyerspezsgő-pincétől a helyi menő péksékig. Rádiós, online és magazinos megjelenéseket értek el vele.

A SorozatWiki szellőztette meg.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés