hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját csatornát indított a Star Network

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott. Edukatívnak szánják.

hirdetés

Játsszuk le! a neve a Star Network influencer ügynökség csatornájának, amit a YouTube-on indított. Azaz az ügynökség saját tartalom gyártásába kezdett, ezeket fogja ezen a csatornán terjeszteni.

A Star Network amúgy elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnereit, felületeiken szponzorációkat értékesít.

"Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan edukatív tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt Magyarország kedvenc videósainak főszereplésével" - írják közleményükben.

Heti két videóval terveznek egyelőre, de különkiadásokkal is számolnak. "A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint 10 ezer követőt szerzett" - írják.

Erre érhető el a csatorna. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés