hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját csatornát indított a Star Network

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott. Edukatívnak szánják.

hirdetés

Játsszuk le! a neve a Star Network influencer ügynökség csatornájának, amit a YouTube-on indított. Azaz az ügynökség saját tartalom gyártásába kezdett, ezeket fogja ezen a csatornán terjeszteni.

A Star Network amúgy elsősorban online videósokkal dolgozik együtt, stratégiai szinten segíti partnereit, felületeiken szponzorációkat értékesít.

"Az új csatorna célja egy intelligensen szórakoztató és humorosan edukatív tartalomnak helyet adó felület megalkotása volt Magyarország kedvenc videósainak főszereplésével" - írják közleményükben.

Heti két videóval terveznek egyelőre, de különkiadásokkal is számolnak. "A csatorna az indulástól számított hét nap alatt 170 ezres nézettséget és több mint 10 ezer követőt szerzett" - írják.

Erre érhető el a csatorna. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az Economia felajánlását Kárpáti Márton is megerősítette a Reutersnek. 

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés