hirdetés
hirdetés
hirdetés

Echo TV - elindult

A szeptember 15-én elindult Echo TV kinevezte vezetőit.
hirdetés
A Széles Gábor tulajdonában lévő új csatorna programigazgatói pozícióját Tóth István tölti be. A kereskedelmi igazgatói teendőket a pécsi székhelyű Remény rádió kereskedelmi igazgatójára bízta az új csatorna vezetése. A feladatot ellátó Balogh Tamás a tévé értékesítési és marketing teendőit irányítja, így felel a cégekkel, ügynökségekkel való kapcsolattartásért, a reklámidő értékesítésért, az arculat kialakításáért, illetve feladata lesz, hogy támogatókat keressen az Echo TV saját gyártású műsoraihoz.

Az új adó hírigazgatói feladatait Kóczián Péter látja el, ő korábban a Hír TV szerkesztő-műsorvezetője volt. A csatorna vezérigazgatóját már hónapokkal ezelőtt kinevezte a tulajdonos, a pozíciót a szintén Hír TV-től érkező Gulyás István tölti be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés