hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ebből a Nike-reklámból az összes londoni akcentust fel lehet szedni

Három perces, külvárosi jelenetektől kezdve sznob evezősökig van benne minden.

hirdetés

A Campaign számol be arról, hogy Nothing beats a Londoner néven monumentális videót dobott a Nike a londoni internetre. Fiatalokra lő (nahát), Londonról lévén szó mindenféle szubkultúrákból érkező és bőrszínű fiatalra (nahát-nahát), így aztán vannak benne élsportolók és több mint kétszáz fiatal, éppen menő hiphop (Skepta) és éppen menő fiktív, tévésorozatbeli kalózrádió (a Kurupt FM), futástól hokin és focin át jeges vízben úszásig egy tucatnyi sport.

Természetesen sportmárkához illően senki sem éri be a második hellyel, nyomja az utolsó szuszig, rárak még egy kört, de közben egészen sok a bevállalós, Londonra reagáló jelenet, az elkerülni való külvárosoktól a lakótelepen emberkedő karibiak ellen magát kigyúró fehér kissrácig.

A Rihanna- és Madonna-videókat is készítő Megaforce munkája, az ügynökség a Wieden + Kennedy London.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés