hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ebben a szavazásra buzdító filmben fiatalok mondanak felháborító dolgokat

hirdetés

Az Operation Black Vote nevű, 1996-ben életre hívott brit civil szervezet, amely feketék, egyéb kisebbségek és fiatalok szavazási hajlandóságát kívánja erősíteni, a Saatchi&Saatchi London segítségével készített egy erős társadalmi célú reklámot fiatalokkal a főszerepben (köztük pl. a Game of Thrones-ban feltűnt Nathalie Emmanuel, vagy Will Poulter a Midsommar című horrorfilmből).

A fimben mindennapi helyzetekben látunk fiatalokat: asztal körül beszélgetve, parti teraszán, kocsmában, tüntetésen, amint felháborítóan rasszista és kirekesztő kijelentések hagfyják el szájukat, a hallgatóság legnagyobb megrökönyödésére. A végén persze kiderül a turpisság: valójában minden mondatot egy prominens brit politikus mondott. A film arra hívja fel a figyelmet, hogy ha a célcsoport (lásd fent) nem mondja el a véleményét a politikáról, értsd: nem megy el szavazni a december 12-i parlamenti választásokon, akkor azt más fogja megtenni helyettük, amivel adott esetben egyáltalán nem értenek egyet. Ezért fontos, hogy mindenki regisztráljon november 26-ig, ennek hiányában ugyanis nem mehetnek el szavazni

A film mellett az üzenetet országszerte óriásplakátokon is népszerűsíteni fogják.

Forrás: Campaign

(forrás: Campaign)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés