hirdetés
hirdetés
hirdetés

E.T. 37 év után visszatért a Földre és elájult az internettől

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

hirdetés

A karácsonyi reklámok kedvelői igazán nem panaszkodhatnak az idei szezonra, már december első napjaiig befutott néhány igen erős alkotás, többek között Mariah Carey-től, Cardi B-től, a Tescotól vagy akár a Telenortól. Ám eddig talán mindegyiken túltesz az amerikai kábelszolgáltató, az Xfinity ünnepi szpotja, ami egyenesen E.T.-t hozta vissza a Földre, hogy újra találkozzon Elliottal, a ma már felnőtt férfi családjával, valamint a csodálatos internettel és a tévézés új korszakával is.

Ha pedig már sikerült a reklámhoz megnyerni E.T.-t, természetesen Ellitott szerepét sem akárki kapta, hanem az űrlény barátját természetesen az Henry Thomas alakítja, aki 37 (!) évvel ezelőtt az eredeti filmben is. És bár a szpotot nem Steven Spielberg rendezte (az azért már mégiscsak túlzás lett volna), a Variety információ szerint állandó kapcsolatban állt a reklám készítőivel és áldását adta a videóra.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés