hirdetés
hirdetés
hirdetés

Durvul a Post-it War

Újabb harci események zajlottak országszerte: a Post-it War-ban részt vevő ügynökségek közül néhányan durván harcban állnak. Megmutatjuk a hadállásokat.

hirdetés

A Post-it War utolsó előtti harci hetében villongások voltak országszerte. A Kreatív, az Effektív-Art és a 3M közös versenyén már vannak válaszcsapások, sőt egy ismeretlen feladó levélbombával fenyegeti a hadban állókat. A 40 harcoló ügynökségnek már nincs sok ideje, június 13-án van a végső leszámolás.

Az elmúlt hét eseményei

„Csapataink nem adják fel a küzdelmet és vállvetve harcolnak a végső győzelemig. Mi azonban nem küldözgetünk névtelen levélbombákat és nem bújunk arctalan hadüzenetek mögé, hanem felvesszük a kesztyűt. Tábornokunk, a Commandante, a harcoló felek közül elsőként bátran nevet az ellen arcába és azt üzeni nekik: »Hasta la Victoria Siempre!«" - írta a Myrtis Creative, és csatolta a képeslapot, amit a Commandante küld a harcoló feleknek. Kinyújtott mutatóujja egyetlen célt jelöl számukra, a végső győzelmet.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Bemind első nevezését Veszprémben lehet megnézni, ám a csapat újabb bevetésre készül. 

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Széna téri villamosmegállóban jelentkezett az első csapás hadműveletével Salt Communications. A csapat tagja: Nagy István, művészeti vezető és ügyvezető, Dobos Édua és Balassa Nikoletta tervezőgrafikusok.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Café Communications hadüzenetet sugároz a tömegmédián keresztül, sőt öt ellenfelet - a DDB-t, a Grey-t, az Ebolát, a Kirowskit és a McCann Ericksont - direkt (marketing) eszközökkel is meggkeresték. A hadüzenetet videóban, a megkeresést képekkel dokumentálták.

A Café Post-it War alakulata bejutott a DDB-be
További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A 42 Digital tovább erősített: most már Jack Sparrow, DiCaprio és Rakonczay is beállt a seregükbe.

Nagyításért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Hírek Média csapatai június 6-án partra szálltak Normandiától 1800 km-rel keletre. A partra szállítást előkészítő egységek tengeralattjárón érkeztek - titokban.

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Bögrecast a "May the 4th be with u" híres médiatörténeti/filmes bakival szállt harcba. "Ha helyesen olvassuk, kijön az üzenetünk, amire szüksége is van a többieknek, ha szembe találják magukat a Bögrecast legnagyobb bolygóközi harcosával!" - fogalmaznak. A hadtestet Csabi, Dorka, Csilla, Anita és Zsófi alkotja. 

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

A Kirowski Isobar az éppen 6 éves tetris előtt tisztelegve készítette el új videóját, ami a háború és a béke örök körforgását mutatja be.

A szavazás lezárult!

A Havasweb is belépett a háborúba, szándékát ezekkel a képekkel fejezi ki. 

További képekért kattintson!

A szavazás lezárult!

Válaszcsapást mért az Avalanche Kreatív Ügynökség múlt heti akciójára a Factory Creative Studio, amely már harmadik alkalommal száll harcba. 

A szavazás lezárult!

 

Háborús felek

Myrtis Creative 
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

POS Services - Season Promotion
Budapest 

Havasweb
Budapest

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ami a Frakkot illeti, anti-graffiti bevonaton nehéz ragasztani
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés