hirdetés
hirdetés
hirdetés

Durván bejelentkezett a Netflix trónjára a Disney+

Azt tudtuk, hogy a tartalommal nem lesz gond a Marvel-, Star Wars- és a Pixar-univerzum miatt, de a Disney+ olcsóbb is lesz a Netflixnél. Novemberben indul Amerikában a szolgáltatás.

hirdetés

A Disney bejelentette, hogy a régóta pedzegetett streaming szolgáltatása, a Disney+ novemberben indul Észak-Amerikában, majd ezután fokozatosan vezetik be világszerte. Nyugat-Európában és Ázsiában várhatóan 2020 elején startolhat a felület. Magyarországra és a régióba a most bejelentett tervek szerint 2020 utolsó negyedévében érkezhet meg a szolgáltatás.

A Disney+ az offline megtekintést is lehetővé teszi, hiszen az előfizetők letölthetik majd kedvenc tartalmaikat. A felület a disneyplus.com oldal melllett okostévéken, konzolokon, például a Playstation 4-en is elérhető lesz.

Kiderült az is, hogy a Disney+ kedvezőbb áron indul a Netflixnél. A reklámmentes előfizetés 6,99 dollár lesz szemben a Netflix 9 dolláros alapcsomagjával (a Netflix amúgy is árat emel várhatóan). Az olcsóságot Bob Iger, a Disney vezérigazgatója azzal indokolta, hogy az induláskor a lehető legtöbb embert akarják elérni.

A Disney+ felülete
A Disney+ felülete

A tartalmai oldalon is nagyon erősen startol a Disney+. Többek között ezek a filmek és sorozatok lesznek elérhetőek a felületen:

  • a Fox felvásárlásának köszönhetően a Simpson család összes eddigi évada
  • az összes 2019-ben bemutatott, vagy még bemutatás előtt álló Pixar-, Lucasfilm- vagy Marvel-mozi. Pl.: Toy Story 4, Avengers: Endgame, Frozen II, az új, élőszereplős Aladdin vagy az új Oroszlánkirály, na meg a Star Wars IX is. A filmek várhatóan kilenc hónappal a mozipremier után kerülnek majd fel ide.
  • a saját gyártású Star Wars-sorozat, a The Mandalorian, és a Szörny Rt.-n alapuló új széria
  • a NatGeo saját gyártásai
  • az összes régi, animációs Disney-film, a 30-as évektől kezdve

Agnes Chu, a Disney saját gyártásért felelős alelnöke szerint az első évben 10 saját mozifilmmel és dokumentumfilmmel, 25 sorozattal jelentkezik majd a Disney+.

 

A Disney jóslása szerint 2024-re 60 és 90 millió közötti előfizetővel kell rendelkeznie a szolgáltatásnak, ennek a bázisnak a kétharmada érkezne Amerikán kívülről (összehasonlításképp a Netflix jelenleg körülbelül 140 millió előfizetőnél jár). Csak saját gyártású tartalomra körülbelül 1 milliárd dollárt, míg az egyéb tartalmak jogosítására további másfél milliárd dollárt költenének 2020-ban. A cég becslései szerint 2024-től lehetne nyereséges a Disney+.

Három lába lesz a Disney streaming-birodalmának

Úgy tűnik, a Disney+ indulása mellett megtartja a Hulut (amelynek immár többségi tulajdonosa a Disney) és az ESPN Plust is a cég. A tervek szerint a három platform más célközönségre lő majd: az ESPN értelemszerűen a sportkedvelőket, a Hulu a felnőtt nézőket, a Disney+ pedig a családokat célozza.

(forrás: Kreatív Online, Variety)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés