hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dráma lesz nyáron a két villamos között

Irodalmi pályázatot hirdet a JCDecaux a budapesti megállókba. Nyáron kerülnek ki a novellaplakátok.

hirdetés

A buszra, villamosra való várakozás perceit igyekszik feldobni irodalmi akciójával a JCDecaux médiavállalat: ötperces novellákra hirdet pályázatot.

A beérkezett műveket egy zsűri osztályozza, ennek Grecsó Krisztián a vezetője. 20 novellát választanak ki, ezeket angolra is lefordítják, így magyarul és angolul is olvashatók lesznek a megállók világító plakáthelyein.

"A pályázattal az a célunk, hogy megmutassuk, hogy az out-of-home felületek is képesek élő, sőt tartalmas médiumként működni egy nagyváros életében. Akciónkkal egyben megteremtjük annak lehetőséget, hogy rendhagyó módon és helyzetben ismerjék meg a kortárs magyar prózát a budapestiek és az idelátogató turisták” - mondja Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója a hivatalos kommunikációban. 

Online is lehet majd olvasni a 20 novellát, illetve szavazni is rájuk. A legtöbb szavazatot kapó írás közönségdíjat klap. Ezen kívül a zsűri által legjobbnak ítélt munka 300 ezer forintos pénzdíjban részesül, a második 200 ezret, a harmadik 100 ezret kap.

„A tárcanovella műfaja ezért jött létre. Hogy úton lévőknek, folyton rohanóknak jusson egy falat világ, egy harapásnyi az életből. Ez a pályázat is erre törekszik, meglepni az utazókat: egy darabka dráma két villamos között, amiben mégis benne vagyunk mindenestől, és amit bár csak néhány perc volt elolvasni, mégsem lehet kiverni a fejünkből” – mondja Grecsó Krisztián a kampányleírásban.

A pályazat

Formai követelmények

  • A novellákat 2017. május 20-ig a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kérik jeligével együtt elküldeni. A munkákat saját e-mail címről lehet elküldeni, a szervezők gondoskodnak az anonimitásról: a pályázatok a zsűri elé a megadott jeligével kerülnek.
  • Egy szerző legfeljebb 3 pályamunkával nevezhet. 
  • Szépirodalmi alkotásokat várunk próza (minimum 3600, maximum 4000 leütés, szóközzel) formájában
  • A pályázaton való indulásnak életkori megkötése nincs, illetve egyaránt indulhat rajta befutott író és irodalmi vénájú amatőr. Így külön kategóriák sincsenek.
  • Pályamunkáját e-mailen, elérhetőségeinek (név, cím, e-mail cím, telefonszám) megadásával, jeligével küldje el a fenti e-mail címre.
  • Pályamunkájához 300 dpi-felbontású szerzői fotót és rövid életrajzot is mellékeljen, amelyek megjelenhetnek a plakáton.
  • Új, korábban még nem közölt alkotásokkal nevezzenek – a saját blog és a Facebook-profil ebben az esetben nem számít publikációnak! 
  • A pályamunkákat csak e-mailen fogadunk el. 
  • A pályázat nyílt és jeligés. (Kérjük e-mailen küldje el a jeligét, a szervezők ezzel adják át a pályaműveket a zsűrinek, az értékelés így anonim módon történhet.) 
  • Amelyik pályázat nem felel meg a formai követelményeknek, azt ki kell zárnunk.
  • A pályamű beadásával a szerző hozzájárul, hogy amennyiben az döntőbe jut, úgy 3 éven keresztül a JCDecaux korlátozás nélkül ingyenes kiadványban vagy out-of-home plakáthelyen használja. 
  • Mivel a novellákat bárki, gyerekek is olvashatják, a szervezők a pályázókat arra kérik, hogy az erőszakos, illetve pornográf megfogalmazásokat mellőzzék, a zsűri fenntartja magának a jogot, hogy az ilyen szövegeket kizárja az értékelésből.

További információk

  • Beküldési határidő: 2017.05.20 
  • Eredményhirdetés: 2017.06.15 
  • Az eredményről tájékoztatjuk a nyerteseket, a legjobb 20 közé jutott munkák július hónapban jelennek meg Budapest utcáin.
  • Díjazás: 1. díj: 300 ezer forint, 2. díj: 200 ezer forint, 3. díj: 100 ezer forint. 
  • A zsűri elnöke: Grecsó Krisztián, József Attila-díjas író, az Élet és Irodalom próza rovatának vezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés