hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dráma lesz nyáron a két villamos között

Irodalmi pályázatot hirdet a JCDecaux a budapesti megállókba. Nyáron kerülnek ki a novellaplakátok.

hirdetés

A buszra, villamosra való várakozás perceit igyekszik feldobni irodalmi akciójával a JCDecaux médiavállalat: ötperces novellákra hirdet pályázatot.

A beérkezett műveket egy zsűri osztályozza, ennek Grecsó Krisztián a vezetője. 20 novellát választanak ki, ezeket angolra is lefordítják, így magyarul és angolul is olvashatók lesznek a megállók világító plakáthelyein.

"A pályázattal az a célunk, hogy megmutassuk, hogy az out-of-home felületek is képesek élő, sőt tartalmas médiumként működni egy nagyváros életében. Akciónkkal egyben megteremtjük annak lehetőséget, hogy rendhagyó módon és helyzetben ismerjék meg a kortárs magyar prózát a budapestiek és az idelátogató turisták” - mondja Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója a hivatalos kommunikációban. 

Online is lehet majd olvasni a 20 novellát, illetve szavazni is rájuk. A legtöbb szavazatot kapó írás közönségdíjat klap. Ezen kívül a zsűri által legjobbnak ítélt munka 300 ezer forintos pénzdíjban részesül, a második 200 ezret, a harmadik 100 ezret kap.

„A tárcanovella műfaja ezért jött létre. Hogy úton lévőknek, folyton rohanóknak jusson egy falat világ, egy harapásnyi az életből. Ez a pályázat is erre törekszik, meglepni az utazókat: egy darabka dráma két villamos között, amiben mégis benne vagyunk mindenestől, és amit bár csak néhány perc volt elolvasni, mégsem lehet kiverni a fejünkből” – mondja Grecsó Krisztián a kampányleírásban.

A pályazat

Formai követelmények

  • A novellákat 2017. május 20-ig a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kérik jeligével együtt elküldeni. A munkákat saját e-mail címről lehet elküldeni, a szervezők gondoskodnak az anonimitásról: a pályázatok a zsűri elé a megadott jeligével kerülnek.
  • Egy szerző legfeljebb 3 pályamunkával nevezhet. 
  • Szépirodalmi alkotásokat várunk próza (minimum 3600, maximum 4000 leütés, szóközzel) formájában
  • A pályázaton való indulásnak életkori megkötése nincs, illetve egyaránt indulhat rajta befutott író és irodalmi vénájú amatőr. Így külön kategóriák sincsenek.
  • Pályamunkáját e-mailen, elérhetőségeinek (név, cím, e-mail cím, telefonszám) megadásával, jeligével küldje el a fenti e-mail címre.
  • Pályamunkájához 300 dpi-felbontású szerzői fotót és rövid életrajzot is mellékeljen, amelyek megjelenhetnek a plakáton.
  • Új, korábban még nem közölt alkotásokkal nevezzenek – a saját blog és a Facebook-profil ebben az esetben nem számít publikációnak! 
  • A pályamunkákat csak e-mailen fogadunk el. 
  • A pályázat nyílt és jeligés. (Kérjük e-mailen küldje el a jeligét, a szervezők ezzel adják át a pályaműveket a zsűrinek, az értékelés így anonim módon történhet.) 
  • Amelyik pályázat nem felel meg a formai követelményeknek, azt ki kell zárnunk.
  • A pályamű beadásával a szerző hozzájárul, hogy amennyiben az döntőbe jut, úgy 3 éven keresztül a JCDecaux korlátozás nélkül ingyenes kiadványban vagy out-of-home plakáthelyen használja. 
  • Mivel a novellákat bárki, gyerekek is olvashatják, a szervezők a pályázókat arra kérik, hogy az erőszakos, illetve pornográf megfogalmazásokat mellőzzék, a zsűri fenntartja magának a jogot, hogy az ilyen szövegeket kizárja az értékelésből.

További információk

  • Beküldési határidő: 2017.05.20 
  • Eredményhirdetés: 2017.06.15 
  • Az eredményről tájékoztatjuk a nyerteseket, a legjobb 20 közé jutott munkák július hónapban jelennek meg Budapest utcáin.
  • Díjazás: 1. díj: 300 ezer forint, 2. díj: 200 ezer forint, 3. díj: 100 ezer forint. 
  • A zsűri elnöke: Grecsó Krisztián, József Attila-díjas író, az Élet és Irodalom próza rovatának vezetője.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

A Pharmatex fogmazásgátlóhoz és az Imorevin hasmenés elleni szerhez.

Az IQ Press adja ki évente 10-szer.

Új csatornát indít a Story-csatornák tulaja, plusz átnevezi a többit. Borsány-Gyenes András több bejelentést is tett a Big Picture 2018 konferencián.

Novembertől lesz látható hetente a Trip To The Moon.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés
hirdetés