hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dragan Sakan’55

Dragan Sakan élő legenda. Ahogyan magáról írja: pszichológus, tudós, író, újságíró, filmrendező, dizájner, művész, professzor, üzletember együtt, de egyik sem külön-külön. Született életművész. Íme az életműve, egy könyvben, ahogyan ő látja.
hirdetés

Dragan Sakan tavaly volt 55 éves. Ez csak azok számára meglepő, akik már hallották előadásait vagy találkoztak vele. Szétcigarettázott hang, barázdált arc, akár hetvennek is kinézhetne, de mindig gyönyörű nők veszik körül. Nem véletlen, hogy szerinte a reklám is egy „gyönyörű nő”. Ezt  részletesen kifejti nemrég kiadott életrajzi könyvében.

A szlovén Sakan a New Moment dél-európai ügynökséggel a háta mögött a balkán reklámguruja. Volt már marketingmagazinja (az is New Moment), galériája (New Moment Ideas Galery), egyik alapítója a Golden Drum reklámfesztiválnak, és fenntartja a pirani New Ideas Campust. Minden, amihez nyúl, siker lesz. Láthatóan azt gondolja, mindenhez, ami a reklámhoz kapcsolódik, ő ért a legjobban, és erről szívesen és sokat beszél. Könyvében elmeséli, hogy meghívták az MIT-re előadást tartani, de megüzente, hogy nem ér rá. Csak később jött rá, hogy a világ egyik legjobb egyetemét utasította vissza.

Ha már kiadott egy könyvet (valójában a másodikat, az elsőnek a címe: Pretty Woman, és miről szólna másról, mint a reklámról) elmondja, hogy szerinte mi kell egy jó márkához: I-I-I-I. Érthetőbben: Interaction, Identity, Idea, Image. A kedvenc márkái pedig Zaki és Laki. Nem ismerik egyiket sem? Sakan fiairól van szó. Egyikük követi az ügynökségben, a másik viszont modell lett, és képzeljék, a Playboyban is szerepelt már.
A két fia a kedvenc márkája, és dicsekszik velük a könyvében.

Életrajzi album. Ügynökségi hitvallás. Nagyra sikeredett portfólió. Magamutogatás. Bármi legyen is ez a könyv, a balkáni reklámvilág hálás lehet Dragan Sakannak. Hírüket viszi a világban, iskolát teremt otthon, jó reklámokat csinál. Érdemes beleolvasni, tanulságos.


Galambos Márton

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés