hirdetés
hirdetés
hirdetés

A lengyelek másképp csajoznak

Carra Anitát tavaly decemberben nevezték ki az Unilever közép-kelet-európai régióért felelős marketingigazgatójának, így immár 18 országban látja el a cég tisztítószer- és kozmetikai üzletágának marketingtevékenységét. A szakemberrel az Unilever marketingcsapatának új felépítéséről, megváltozott feladatköréről, és a helyi és globális szintek közötti kölcsönhatásról beszélgettünk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy szülő nem állhat állandóan a gyerek háta mögött, hogy mit csinál a neten – de ugyanakkor jó lenne tudni, nem?

Egy brit fejlesztői csapat azon dolgozik, hogy planétánk minden szegletében elérhetővé tegye az ivóvizet.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Az HBO Visszatérés Epipóba című dokumentumfilmjének előzménye a 2014-es cikk, melyből kiderült, hogy a tanár Sipos Pál hogyan zaklatott fiatalokat az általa vezetett táborokban.

Jeffrey Toobin online szerkesztőségi hívás alatt maszturbált, a kamerát pedig bekapcsolva hagyta a szünetben.

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés