hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dombóvári István 200 kilométert futott ezért a reklámért

Az Extremeaudio a White Rabbittel karöltve a Black Friday apropóján dolgozott együtt a humoristával. 

hirdetés

A szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó független magyar üzlethálózat arra hívná fel figyelmet, hogy a honlapon regisztrálók már a Black Friday, azaz november 24-e előtt értesülhetnek az akciókról - derül ki a kampány leírásából. 

A kreatív koncepció egyszerű helyzetkomikumra épít: a reklámfilmek azt a balszerencsés pillanatot mutatják be, amikor egy Hi-Fi vagy más szórakoztató elektronikai termék tönkremegy, vagy szimplán kellemetlenséget okoz a felhasználójának - írják még.

A kampány november 13-tól november 26-ig fut. A 20 mp-es tévészpotot az Extremeaudio Facebook oldalán további két epizód kíséri. A tévé- és online megjelenést rádióhirdetés is támogatja.

Érdekesség, behind the scenes

A konditermes szpot felvételének végére a főszereplő, Dombóvári István humorista valamivel több mint 200 kilométert futott le a futógépen összesen. Hiába, egy jó zenével lefutok egész Debrecenig” - állapította meg a forgatás befejeztével, amely mondata végül a reklámfilm narrációjába is bekerült.

Alkotók listája

Megrendelő: Invitone Kft.

Brand consultant: Hegedűs Zsolt

 

Reklámügynökség: White Rabbit Budapest

Kreatívigazgató: Kovács Levente, Bracsok István

Art Director: Szőke Marcell

Szövegíró: Vermes Zita

Client Service Director: Bálint Levente

Account Manager: Katona Lilla

 

Rendező: Kovács Levente

Operatőr: Majoros Zsolt

Producer: Veres Balázs

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Kolosi Péter szerint az egyetlen célja a Piramis című műsornak, hogy tönkretegyék vele A Falat.

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

hirdetés

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Díjátadó: 11.28. (Helyszín: Akvárium 1051 Erzsébet tér 12.)

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés