hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dolmány Attila becsokizott

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

hirdetés

A Family Guy és a South Park sorozatokat promotálja a Comedy Central két új videója, amely a Facebookon már látható, de a tévében csak hétfőtől lesz.

Mindkét videó egy szinkronstúdiós szituációból indul ki, az egyikben Csőre Gábor, Cartman magyar hangja kattan be a vécében, meghasad a személyisége, a másikban Dolmány Attila lényegül át mániákusan az általa játszott karakterré, ami elég vicces képileg, tekintve, hogy az egy kisgyerek (Stewie Griffin). Csőre Gábor epizódja szintén jól sikerült, csak sajnos kétszer hosszabb a kelleténél.

Lent látható mindkettő.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés