hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dokureality-sorozat készült a Concerto Budapest zenészeiről

Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia volt kommunikációs igazgatója, a komolyzenei kommunikáció újszerű útjait keresve ismét mozgóképes projektbe fogott: a 100 éves Concerto Budapest szimfonikus zenekar életéről írt online sorozatot Született Muzsikusok címmel.

hirdetés

A Concerto Budapest a zenészei átlagéletkorát tekintve az egyik legfiatalabb magyar szimfonikus zenekar, itthon és külföldön évente több mint 60 fellépéssel, 2013 óta pedig a Zeneakadémia rezidens zenekara is. Szabó Stein Imre, a sorozat írója és kreatív producere, illetve Keller András, a Született Muzsikusokkal többek között a „komolyzenét válogatás nélkül sújtó problémára”, a közönsége elöregedésére szerettek volna megoldást találni. Az alkotók szerint ez egy immár száz éve változatlan attitűd eredménye, amelyben szerepet játszik a komolyzenei show business arisztokratikus távolságtartása is.

 

A Született Muzsikusokhoz Szabó Stein Imre rendezőnek Géczy Dávidot kérte fel, akivel számos nemzetközi díjat nyertek közösen a Bartók Világversenyhez kitalált film és a Lisztérium kapcsán. A sorozat a kulisszák mögül indul, a próbafolyamat drámáit és a színpadon születő katarzist mutatja be, főként Keller András és a Concerto Budapest zenészeinek főszereplésével – közülük néhányat jobban megismerünk, az alkotók célja, hogy a közönség ezzel is közel kerüljön a zene születéséhez. „A sorozat dramaturgiája a konvencionális leegyszerűsítésekkel szemben működik: a félig megírt forgatókönyvet a valóság formálja át” – mondta el Szabó Stein Imre.

Szabó Stein Imre és Géczy Dávid. További képekért kattinston!

A sorozat a Concerto Budapest megbízásából és finanszírozásával készült. Mivel a zenekar fő gondja a szűk költségvetés (a közleményben az egyik leginkább alulfinanszírozott zenekarként jellemzik őket), low-budget alapon gondolkoztak. De a Budapest Music Centerben tartott sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy az alkotók nem szívesen látták volna egyik tévécsatornán sem a sorozatot, és ezért a kezdetektől online megjelenésben gondolkodtak - már csak azért is, mert a fiatal generációkat ezen a platformon lehet elérni. 

A 11 részes, egyenként 15 perc hosszúságú epizód a Videa.hu-n jelenik meg majd hetente, az első rész január 12-én lesz megtekinthető az Origo.hu-n megjelenő ablakon keresztül. A sorozatnak True Musicians címmel elkészült az angol feliratos verziója is. 

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés