hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - brit DM-guru a szemináriumon

Drayton Bird, az O&M Direct korábbi globális kreatívigazgatója a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) júniusi konferenciájának sztárvendége. A David Ogilvy által a legnagyobb DM-szakembernek tartott előadó saját kudarcairól és sikeres húzásairól beszél majd.
hirdetés
A brit Drayton Bird a DMSZ június 12-13-ai balatonkenesei szemináriumának sztárelőadója. Az Ogilvy & Mather DM-leányvállalata, az O&M Direct korábbi globális alelnökét és kreatívigazgatóját, a Commonsense Direct Marketing című bestseller szerzőjét David Ogilvy így magasztalta: „többet tud a direkt marketingről, mint bárki a világon”.

A jelenleg saját direkt- és onlinemarketing céget, a Drayton Bird Associatest tulajdonló, és a Brandscape Group márkaszakértő hálózatot elnöklő szakember „Miért követnéd el Te is azokat a hibákat, amelyeket én már megtettem?” címmel ad elő.

Csánk László, a DMSZ főtitkára szerint a szavaknak az ad majd hitelt, hogy Drayton Bird tulajdonrésszel bír jelenlegi és korábbi munkahelyeiben is, így a saját bőrén tapasztalta meg és érezte a hibákat és a sikereket egyaránt. „Ahhoz hasonlítanám ezt, mintha egy elméleti közgazdász helyett Soros György tartana előadást a tőzsdei spekulációkról” – magyarázta a főtitkár a Kreatív Online kérdésére.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés