hirdetés
hirdetés
hirdetés

Divatfotó-sorozat készült a civil szervezetekért

„Vedd magadra!” néven készült fotósorozat, amely azért készült, hogy közelebb kerüljenek a nonprofit szervezetek azokhoz, akikért dolgoznak. 

hirdetés

A kezdeményezést Virág Zsófia szabadúszó stylist és újságíró, valamint Kegyes Júlia szövegíró hozta létre azért, „mert úgy éreztük, a szakmai kompetenciáinkat és kapcsolatainkat valami jóra is használhatnánk, ezzel a projekttel pedig megtaláltuk a társadalmi felelősségvállalás számunkra tökéletesen testhezálló formáját" - mondta el a Kreatívnak Kegyes Júlia. A Hencz Péter által készített fotókhoz Adamik Luca állt modellt. A kampány összes résztvevője pro bono-alapon vállalta a munkát.

Minden kép egy-egy szervezetet és egy hozzájuk kapcsolódó támogatói terméket mutat be, hogy extra figyelmet irányítsanak a nonprofit szervezetekre, amikor a legnagyobb szükségük van rá - értsd: május 22-ig kell a magánszemélyeknek leadni a végleges adóbevallást, és eddig kell nyilatkozniuk az adó felajánlható 1 százalékáról is.

Helsinki Bizottság
Helsinki Bizottság

Az ötletgazdák felhívják a figyelmet, hogy az adózók kb. 50 százaléka korábban sem élt ezzel a lehetőséggel, emiatt pedig jelentős támogatástól estek el a nonprofit szervezetek. Amióta a NAV automatikusan elkészíti az adóbevallást helyettünk, a folyamat kényelmesebb, a civil szervezetek helyzete viszont még rosszabb lett: míg 2016-ban 8,5 milliárd, 2017-ben már csak 7,5 milliárd forint volt az 1%-os felajánlások összértéke.

A projekthez tartozó site-on a képekhez csatolt rövid bemutatók kiemelik azt is, hogy egyes szervezetek nem csupán az 1%-os felajánlásokon keresztül támogathatók, hanem tagdíjfizetéssel, merchandising megvásárlásával vagy éppen adományokkal is, ezen kívül mindegyik szervezet jó néven veszi az önkéntesek csatlakozását is.

A fotósorozatban az alábbi nonprofit szervezetek jelennek meg: Magyar Hospice Alapítvány, Társaság a Szabadságjogokért (TASZ), Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesület (NANE), Magyar Kerékpárosklub, Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület és a Magyar Helsinki Bizottság.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés