hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dirk Gerkens megszólalt és fellebbez

A Tv2 Csoport vezére nehezményezte, hogy a média egy része nem pontosan számolt be a peréről, ezért közleményt adott ki.

hirdetés

A közlemény 90 százaléka lényegében azt írja le félig jogi nyelven, amit a Kreatív is megírt tíz nappal ezelőtt. Azaz Gerkens beperelte az RTL Klubot, mert szerinte jogtalanul bocsátották el és tartoznak neki munkabérrel is. Az RTL erre ellenkeresetet adott be, eszerint Gerkens külön céges autót tartott fent a feleségének, jogtalan éttermi számlákat számolt el és más gazdasági szabálytalanságokat is elkövetett.

Első fokon a bíróság elutasította Gerkens keresetét, ugyanakkor az RTL viszontkeresetében rögzített kártérítési igényből 144 millió forint összegnek helyt adott (64 millió forinténak viszont nem).

"Az egyes sajtóközlésekben megjelent azon állítások ugyanakkor, amelyek szerint Dirk Gerkens külön céges autót tartott fenn felesége számára, illetőleg felesége jogosulatlanul vett igényben éttermi szolgáltatásokat a munkáltató költségére a valóságnak nem felelnek meg, ilyen ítéleti megállapítás nincs. Az ítélet nem jogerős, ennek megfelelően azon közlések, amelyek szerint Dirk Gerkens bármekkora összeggel „tartozik” az M-RTL Zrt-nek az objektív valóságnak nem felelnek meg" - olvasható Gerkens közleményében.

Gerkens amint megkapja az írásbeli indoklást, mert eddig ilyet nem kapott, fellebbezni fog. Az elsőfokú ítélettel kapcsolatos álláspontját pedig jogi képviselő útján fogja kifejteni, nem a sajtóban, írja a sajtóközleményben a Tv2 Csoport vezetője.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés