hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dirk Gerkens megszólalt és fellebbez

A Tv2 Csoport vezére nehezményezte, hogy a média egy része nem pontosan számolt be a peréről, ezért közleményt adott ki.

hirdetés

A közlemény 90 százaléka lényegében azt írja le félig jogi nyelven, amit a Kreatív is megírt tíz nappal ezelőtt. Azaz Gerkens beperelte az RTL Klubot, mert szerinte jogtalanul bocsátották el és tartoznak neki munkabérrel is. Az RTL erre ellenkeresetet adott be, eszerint Gerkens külön céges autót tartott fent a feleségének, jogtalan éttermi számlákat számolt el és más gazdasági szabálytalanságokat is elkövetett.

Első fokon a bíróság elutasította Gerkens keresetét, ugyanakkor az RTL viszontkeresetében rögzített kártérítési igényből 144 millió forint összegnek helyt adott (64 millió forinténak viszont nem).

"Az egyes sajtóközlésekben megjelent azon állítások ugyanakkor, amelyek szerint Dirk Gerkens külön céges autót tartott fenn felesége számára, illetőleg felesége jogosulatlanul vett igényben éttermi szolgáltatásokat a munkáltató költségére a valóságnak nem felelnek meg, ilyen ítéleti megállapítás nincs. Az ítélet nem jogerős, ennek megfelelően azon közlések, amelyek szerint Dirk Gerkens bármekkora összeggel „tartozik” az M-RTL Zrt-nek az objektív valóságnak nem felelnek meg" - olvasható Gerkens közleményében.

Gerkens amint megkapja az írásbeli indoklást, mert eddig ilyet nem kapott, fellebbezni fog. Az elsőfokú ítélettel kapcsolatos álláspontját pedig jogi képviselő útján fogja kifejteni, nem a sajtóban, írja a sajtóközleményben a Tv2 Csoport vezetője.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés