hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dirk Gerkens

hirdetés

Dirk Gerkens <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Dirk Gerkens (Illusztráció: Kovács Lehel)
Jogot és közgazdaságtant tanult, majd 1992-ben a Bertelsmann könyvkiadónál vezérigazgató-helyettes. 1995-ben csatlakozott az RTL-csoporthoz, és két évvel később, a csatorna megalakulásának idején jött Magyarországra, mint vezérigazgató-helyettes. A Frei Tamás álinterjúbotránya miatt 2001-ben lemondott Piller Andrást váltotta a vezérigazgatói székben. Ő vezeti zsinórban negyedik éve a Marketing & Média-szaklap által a hazai média legbefolyásosabb embereiről évente összeállított toplistát. Nem egyszerű közvetítő az anyacég és az itthoni RTL között, stratégiai és programming kérdésekben is mindig ő mondja ki a végső szót. Ajtaja szó szerint mindig nyitva áll a kollégák számára, okos érvekkel mindig meggyőzhető, de cserébe a munkatársaktól is elvárja, hogy a saját területén mindenki képes legyen önállóan, kreatívan cselekedni.

Nem vitás, hogy azért is fontos piaci szereplő, mert hatalmas pénzek felett dönt, ezzel párhuzamosan viszont sikeres kereskedelmi és kommunikációs lépések köthetők a nevéhez. Az ő irányítása alatt lett piacvezető az RTL Klub, és számos, hosszú éveken át sikeresen futó műsor indult be 2001 óta, például a Mónika Show, a Legyen Ön is milliomos!, vagy a Való Világ (ami roppant sikeres válaszlépés volt a Tv2 Big Brother-adaptációjára).

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan kell megújítani egy hirdetési rendszert és kialakítani egy sokcsatornás tévétársaság működési modelljét.

Kiváló szakembergárdával veszi körül magát, elég, ha csak a régi nagy nevekre, Kolosi Péter programigazgatóra vagy Kotroczó Róbert hírigazgatóra gondolunk, no meg arra, hogy míg a csatornánál többé-kevésbé állandó a vezetőség, addig például a Tv2 vezérkarában meglehetősen magas a fluktuáció. Gerkens vezetéséhez (és Steve Varcoe, akkori kereskedelmi vezető nevéhez) köthető továbbá az SAP (csatorna-átlagáras rendszer) bevezetése 2003-ban, amelynek segítségével az addig stagnáló árak emelkedni kezdtek, valamint az RTL-közeli a kábelcsatornák sales house-ba szervezése is.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés