hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés legjobbjait

Március 16-án átadták az Employer Branding Award 2016 díjait. A Kreatív és az MPRSz egy minikonferencián mutatja majd be a díjazottakat.

hirdetés

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben második alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amellyel a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza.

Az MPRSz Employer Branding Tagozata és a Kreatív május 23-án egy minikonferencia keretein belül mutatja be az alábbi díjazottakat.

Fődíj:
• Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak (Nagyvállalati kategória)
• Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (KKV-kategória)

Arany fokozat:
• Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál (Nagyvállalati kategória)
• VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat (Nagyvállalati kategória)

Ezüst fokozat:
• iQor Global Services Hungary: "Be more with iQor - Légy több az iQor-ral" (Nagyvállalati kategória)
• Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016 (Nagyvállalati kategória)
• Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány (Nagyvállalati kategória)

Bronz fokozat:
• Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál (Nagyvállalati kategória)
• Heineken Hungária: Heineken Employer Branding program – „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Nagyvállalati kategória)
• Lidl Magyarország: Employer Branding a Lidl Magyarország Bt-nél (Nagyvállalati kategória)
• NN Biztosító: NN InsuRace online business game (Nagyvállalati kategória)
• Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016 (Nagyvállalati kategória)

A boldog díjazottak

Az Employer Branding Award 2017 kiírása ez év őszén várható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés