hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjat nyert Berlinben a Korszakalkotók-kampány

A kampány online felületének kreatív és innovatív használatát díjazták Berlinben.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Z-generáció igényli az interakciót azokkal, akik el akarnak adni neki valamit – tartja Mondovics Péter, a Mastercard marketingvezetője, aki az influencerek használatáról is beszélt. (X)

Erről is szó esett a Kreatív Média 2019 konferenciáján a nullás szpotok és a digitális kihívók mellett.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

A Média 2019 konferencián a Magyar Hang, a G7, a Qubit és az Azonnali.hu képviselőit kérdeztük arról, mekkora az olvasottságuk, honnan szereznek pénzt, és mik a terveik a közeljövőre nézve.

Az HBO GO kampánya a lineáris HBO-t is megtolta itthon, az RTL pedig mindenképpen arra készül, hogy a meghatározó magyar streaming szereplők egyike lesz – hangzott el a Kreatív Média 2019 konferenciáján.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés