hirdetés
hirdetés
hirdetés

Díjat nyert a Café és az OTP az Eventiada pr-versenyen

A közép-kelet-európai pr-versenyen, az Eventiada Awards-on „Best Public Awareness Campaign” kategóriában különdíjat nyert a Café PR OTP Egészségpénztár számára készített „A munka nem várhat” kampánya.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A mára a legnagyobb reklámügynökségek között helyet foglaló cégcsoport tavaly két tagügynökséggel bővült és új vezetőket igazolt. (X)

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A divatikon 85 évet élt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés