hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális transzformáció kellene, de hova tegyem?

Szabad szemmel is jól látható módon tör előre a digitális terület – a felhasználók egyre több időt töltenek online felületeken, a hirdetésekre fordított összegek is dinamikusan növekednek, és egyre több esetben mutatkozik igény a felhasználói oldalon a digitális ügyintézésre is. A legtöbb vállalat évekkel ezelőtt nyitott is az online felé, de a fejlődés nem mindenhol azonos módon megy végbe, illetve sok esetben eltér az elvárt, vagy vágyott dinamikától. Hiába lehetnek igazak azon gondolatok, hogy ez a terület a jövő, az egyik legolcsóbb értékesítési vagy ügyfélszolgálati csatorna, ha a szervezetben nincs optimális helyen, a legjobb esetben is csak féllábú óriás lehet. Sólyom Balázsnak, a UPC online igazgatójának vendégcikke.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Sólyom Balázs, online igazgató, UPC Magyarország
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kétszáznál is több pályázat érkezett az idei Hipnózisra. Díjátadó május 16-án.

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

A Lounge által készített kampány célja a Kincsem+ Tuti játék újrapozícionálása.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés