hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális marketingképzést indít a BKF a Neóval

Két féléves digitális marketingképzést indít ősszel a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a Neo Interactive-val együttműködve. A képzést diplomásoknak hirdetik meg, a szakirány vezetője Sáfrány Zsuzsanna, a Neo munkatársa lesz.

hirdetés

Egy éves előkészítési munkát követően, akkreditált szakirányú továbbképzés formájában valósul meg a Neo Interactive és a BKF közös képzése, melynek célja, hogy digitális szemlélettel bíró szakembereket készítsen fel akár ügynökségi, akár ügyfél oldali munkára. A főiskola és a Neo közötti együttműködés újabb területét jelenti a képzés elindítása, hiszen az ügynökség már 2009 óta kommunikációs partnere az intézménynek.

Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője a képzés elindulásának hátteréről elmondta, hogy a saját cégük bővülésekor is mindig problémát okozott, hogy nem volt a piacon elegendő számú szakember, az utánpótlás nevelése megoldatlan volt és szerették volna a felsőoktatásban részt vevők számára is nyújtani mindazt, ami a szakmai közönség számára már elérhetővé vált.

Sáfrány Zsuzsanna, a képzés szakirány-vezetője, a Neo munkatársa azt ígéri, hogy naprakész, gyakorlati és integrált tudásanyagot biztosítanak.

A tananyagot a Neo szakterületeinek vezetőivel közösen dolgozták ki, a képzés tematikája valamennyi fontosabb marketing-kommunikációs folyamatot felöleli a stratégiai tervezéstől a fejlesztésen át a kampánymenedzsmentig, valamint bevezeti a hallgatókat a speciális szakterületek – például a keresőmarketing vagy a közösségi média marketing – és a többi digitális eszköz (a mobil platform vagy a digital signage) világába. Az első óráktól kezdve a munkában közvetlenül hasznosítható ismeretek átadására készülhetnek a résztvevők.

A Digitális marketing szakirányú továbbképzésre diplomások jelentkezhetnek, a jelentkezési határidő szeptember 12.

A szakirányú továbbképzés a felsőoktatási rendszerbe illeszkedő módon szorgalmi- és vizsgaidőszakra bontható. A 2 féléves képzés végén a hallgatók szakdolgozatot írnak, és államvizsgát tesznek. Az oktatásra kizárólag szombaton kerül sor, hogy munka mellett is elvégezhető legyen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés