hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális kommunikációs ügynökséget választott a Tungsram

Mostantól a Labowsky felel a Tungsram nemzetközi közösségi médiás kommunikációjáért.

hirdetés

„A tavasszal meghirdetett, két körös, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a négy pályázó közül nyertesként kikerülő Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség, a nemzetközi kommunikációra fókuszáló Premium Media Consultinggal (PMC) konzorciumban kötött határozatlan idejű szerződést a Tungsram nemzetközi social media platformjai kreatív kommunikációs stratégiájának kidolgozására és kezelésére” – olvasható az új együttműködésről szóló sajtóközleményében.

A szerződés értelmében a Labowsky feladatai közé tartozik a Tungsram corporate, valamint üzletági - Edge, Automotive, General Lighting -, nemzetközi social media kommunikációja Facebook, Instagram, Twitter és LinkedIn platformokon, melyekhez később megjelenési felületként csatlakozik a YouTube is. A Premium Media Consulting pedig a többnyelvű, globális kommunikációt segíti a közösségi csatornákon.

A Labowsky a meglévő közösségi média csatornákra olyan stratégia kiépítését vállalta, mely a vizuális megjelenéssel karöltve erősíti a különböző platformok kommunikációját, szakmai és átlagfogyasztói közönséget is elér, valamint hidat képez a felületek között.

„Olyan ügynökséget kerestünk, mely legalább annyira sokoldalú és innovatív, mint a Tungsram, mert egy sikeres együttműködés alapja a hasonló gondolkodásmód. A nyertes tenderanyagból kitűnt, hogy a Labowsky nemcsak ráérzett erre a piacra, hanem az általuk kidolgozott kreatív megoldásokkal képesek támogatni törekvéseinket. Ezután a személyes találkozók során hamar megtaláltuk a közös hangot, és a kérdéseinkre adott válaszok végleg meggyőztek minket, hogy a hosszútávú együttműködést velük tudjuk elképzelni” - mondta Mehlhoffer Tamás, a Tungsram PR és kommunikációs igazgatója.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés