hirdetés
hirdetés
hirdetés

Digitális divíziót indított a Próbakő

A csapatot Mucsi Márton a Ludwig Múzeum korábbi közösségimédia-menedzsere vezeti.

hirdetés

A Próbakő Kommunikáció az elmúlt években a klasszikus PR-hez tartozó feladatok mellett évek óta nyújt többek közt social media, online content marketing és digitális hirdetéskezelési szolgáltatásokat ügyfelei részére. Az új divízióval ezen tevékenységi körök erősítése, valamint újak bevezetése a cél. A közeljövőben ugyanis a közösségimédia-kampányok mellett digitális tréningeket is tartanak majd, elsősorban hazai kis- és középvállalkozások számára - olvasható a közleményben.

Mucsi Márton

„A PR szakma folyamatos változáson megy keresztül, határvonalai egyre inkább elmosódnak. Elengedhetetlen lépést tartani ezzel a fejlődéssel, ezért is döntöttünk úgy, hogy digitális munkáink külön divíziót érdemelnek, és ezzel párhuzamosan kidolgoztuk a hazai vállalkozásoknak szóló tréningcsomagunkat is. Munkánk során számos olyan ügyféllel találkoztunk, akik ugyan felismerték a különböző digitális szolgáltatások fontosságát, mégsem volt lehetőségük ügynökségre bízni azok elvégzését. A tréningekkel nekik szeretnénk segítséget nyújtani” - mondta el R. Nagy András, a Próbakő alapító-ügyvezetője.

Az új részleg élére kinevezett Mucsi Márton több mint 10 éves digitális kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. A Ludwig múzeumban töltött hét év alatt a múzeum social media felületeinek folyamatos kezelése mellett dolgozott többek közt online kommunikációs stratégiák kidolgozásán, egyes kiállítások interaktívvá tételén, illetve kétszer is közreműködött a LUMU honlapjának és blogjának megújításán.

„Fontosnak tartom, hogy a Ludwig Múzeumban töltött éveimnek köszönhetően az ügyféloldali szemlélet a sajátom, így nagyon könnyen tudok azonosulni a hozzánk tréningre érkezők problémáival és szükségleteivel” - mondta el Mucsi Márton.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés