hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákverseny a HVG-től

Középiskolások számára rendezett versenyt a HVG. A cél a fiatalok olvasási szokásának megismerése és népszerűsíteni körükben az olvasást.
hirdetés

5773 egyéni versenyző és 811, legfeljebb 15 fős csapat vett részt 433 iskolából a HVG versenyén, mely a „Ki tud többet a HVG-ből?” címmel zajlott február eleje és március vége között. A játék során nyolc héten át 100 kérdésre kellett választ adni az adott heti HVG tartalmából.

A online lebonyolított versenyt abból a célból indította a HVG Kiadó marketingosztálya, hogy megismerjék a középiskolások újságolvasáshoz, nyomtatott sajtóhoz, hírekhez kapcsolódó attitűdjeit. Ennek érdekében a résztvevőkkel a kvíztesztek mellett kérdőívet is kitöltettek.

A verseny az Erste Bank főtámogatásával és a DFT Hungária szakmai partnersége mellett zajlott, mások nyeremények felajánlásával járultak hozzá a HVG-kvízhez.

Az eredmények szerint a vetélkedőben részt vevők zömét 11. évfolyamos középiskolások tették ki, akik átlagosan napi 40 percet töltenek internetes hírportálok böngészésével és csak ennek felét, napi 20 percet újságolvasással. A kérdőívek adatai szerint azonban a versenyben részt vevők nagyobb arányban akarják rendszeresen olvasni a HVG-t, mint ezt a játék kezdete előtt tették.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.