hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dermesztő fegyverellenes tcr-t csinált a Droga5

A biztonságos fegyvertartás fontosságára hívja fel a figyelmet a Droga5 új társadalmi célú reklámja, amelyet az Ad Councilnak és a Brady Center to Prevent Gun Violence szervezetnek készített az ügynökség - írja az Adweek. 

hirdetés

A reklám azzal indul, hogy a tévében egy régi rajzfilm megy, egy 6-7 éves forma kisfiú pedig mozdulatlanul fekszik a földön, de az apja csikizésére nevetve életre kel, majd felteszi a nagy kérdést: „Apa, nekünk van itthon fegyverünk?", mire az apja kitérő válaszokat ad, és egészen addig nem fogja fel, mennyire komoly a helyzet, amíg a kisfiú el nem kottyintja, hogy tudja: a hálószobai szekrény legfelső polcán, a pulóverei alatt tartja a pisztolyt, de nincs megtöltve, hiszen a töltényeket az éjjeli szekrényben tartja.

A reklám célja az, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos, hogy az amerikai háztartásokban biztonságosan tárolják a fegyvereket, hiszen bár általában jószándék vezérli azt, hogy ilyet tartanak otthon, a helytelen tárolás tragédiákhoz vezethez, amit azzal is példáznak, hogy a reklám végén mutatnak egy statisztikát arról, hogy naponta 8 gyerek esik áldozatul a „family fire"-nek - a szót egyébként az ügynökség alkotta, hogy drámaibbá tegye a jelenséget, és a lakásban véletlenül elsütött fegyverre utal.

A reklámban az apuka egyébként azzal védekezik, hogy ezzel tudja megvédeni a családot a rosszfiúktól, de ez az érvelés is kútba esik, amikor a kisfiú azt mondja, hogy ha apu nincs itthon, akkor majd ő védi meg a húgát, és persze belegondolni is rossz, hogy mi történhet, ha egy épphogy iskolás korú gyerek (vagy akár fiatalabb, erre is rengeteg péda van) kezébe éles lőszerrel töltött fegyver kerül.

Az Egyesült Államokban a reklám készítői szerint 4,6 millió gyerek él olyan háztartásban, ahol nem megfelelően elzárt, töltött fegyver található, és a felmérések szerint a gyerekek háromnegyede tudja, hogy hol találja meg azt.

Az End Family Fire című kampány ingyenesen rendelkezésre bocsátott médiafelületeken fog futni, a tévén kívül óriásplakátokon is (alább két példa). A médiatervezésben a Zenith segít a szervezeteknek.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés