hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dermesztő fegyverellenes tcr-t csinált a Droga5

A biztonságos fegyvertartás fontosságára hívja fel a figyelmet a Droga5 új társadalmi célú reklámja, amelyet az Ad Councilnak és a Brady Center to Prevent Gun Violence szervezetnek készített az ügynökség - írja az Adweek. 

hirdetés

A reklám azzal indul, hogy a tévében egy régi rajzfilm megy, egy 6-7 éves forma kisfiú pedig mozdulatlanul fekszik a földön, de az apja csikizésére nevetve életre kel, majd felteszi a nagy kérdést: „Apa, nekünk van itthon fegyverünk?", mire az apja kitérő válaszokat ad, és egészen addig nem fogja fel, mennyire komoly a helyzet, amíg a kisfiú el nem kottyintja, hogy tudja: a hálószobai szekrény legfelső polcán, a pulóverei alatt tartja a pisztolyt, de nincs megtöltve, hiszen a töltényeket az éjjeli szekrényben tartja.

A reklám célja az, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos, hogy az amerikai háztartásokban biztonságosan tárolják a fegyvereket, hiszen bár általában jószándék vezérli azt, hogy ilyet tartanak otthon, a helytelen tárolás tragédiákhoz vezethez, amit azzal is példáznak, hogy a reklám végén mutatnak egy statisztikát arról, hogy naponta 8 gyerek esik áldozatul a „family fire"-nek - a szót egyébként az ügynökség alkotta, hogy drámaibbá tegye a jelenséget, és a lakásban véletlenül elsütött fegyverre utal.

A reklámban az apuka egyébként azzal védekezik, hogy ezzel tudja megvédeni a családot a rosszfiúktól, de ez az érvelés is kútba esik, amikor a kisfiú azt mondja, hogy ha apu nincs itthon, akkor majd ő védi meg a húgát, és persze belegondolni is rossz, hogy mi történhet, ha egy épphogy iskolás korú gyerek (vagy akár fiatalabb, erre is rengeteg péda van) kezébe éles lőszerrel töltött fegyver kerül.

Az Egyesült Államokban a reklám készítői szerint 4,6 millió gyerek él olyan háztartásban, ahol nem megfelelően elzárt, töltött fegyver található, és a felmérések szerint a gyerekek háromnegyede tudja, hogy hol találja meg azt.

Az End Family Fire című kampány ingyenesen rendelkezésre bocsátott médiafelületeken fog futni, a tévén kívül óriásplakátokon is (alább két példa). A médiatervezésben a Zenith segít a szervezeteknek.

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés