hirdetés
hirdetés
hirdetés

Decemberben jelenik meg utoljára a megszokott formában a GameStar

Újabb geek magazin szűnhet meg.

hirdetés

Csupán pár nappal azután, hogy kiderült, 2020-ban már nem adják ki nyomtatott formában a PC Gurut, megérkezett egy másik jelentős hazai geek magazin bejelentése a lehetséges megszűnésről. A Media1 szúrta ki a GameStar oldalán megjelent bejegyzést, amelyben az újság készítői arról írnak, hogy a jelenlegi keretek között nem tudják tovább a megszokott formában üzemeltetni a lapot.

„Fáj belegondolni, kimondani és még inkább leírni, de a mondhatni eltorzított piac körülményei nem teszik lehetővé, hogy úgy folytassuk, mintha még mindig 2009-et írnánk. Jelen állás szerint tehát a decemberi lapszám az utolsó, ami megszokott formájában megjelenhet” – olvasható a posztban, amiben ezt követően az olvasóik segítségét (megelőlegezett bizalmát) kérik a fennmaradáshoz. „Kizárólag az előfizetők számának növelése képes hosszabb távon biztosítani a magazin fennmaradását, ezért amennyiben december 31-ig összegyűlik legalább 2500 előfizetés (új vagy meghosszabbított), úgy továbbra is lesz Magyarországnak gamermagazinja.”

Az előfizetési kampány kereken egy hónapig tart majd és egyetlen csomag van, aminek tartalma 12 lapszám, 20 ezer forintért. Amennyiben sikerül elérni a kitűzött célt a magazin egy évig még biztosan marad. (Ezen a linken keresztül lehet figyelni, hány előfizetésre van még szükség nyomtatott lap életben maradásáért.) Ám még ha össze is jön a kellő számú támogató, a GameStar magazin januári száma így sem fog megjelenni, hiszen nem lenne idő az elkészítésére, így az új év első hónapjában már biztosan a PC Wordbe betagozódva, 16 oldalon, rovatként jelentkezik majd a GameStar.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés